曾以為自己是世界上最幸福的人;
可能係因為有你;
你比左好多快樂我
講左好多開心野哄我...
有你既日子我真係好開心
但係而家我諗永遠唔會再有;
我諗你己經忘記左我地2個之間既回憶;承諾
你說過會天天陪我;讓我天天開心...
可是現在呢?
說過陪著我一輩子陪住我;
一世刀唔分開...人呢?
去了哪?
諗過放低你....但你對我說的話好像一輩子也忘不掉
夠竟發生咩事
情願沒有認識過你這個人
古唔到放低你比我想像中更難
尼個暑假就黎完了;
功課卻沒有做過
可能是我懶吧
覺得尼個暑假過得一點也不充實...
想不到下年的暑假會變成怎樣
快開學了;
聽說班主任轉了
全校最受歡迎的老師沒了
有點不想呢
情願轉女班主任好過點吧
不用捉這捉那
有點期待開學呢xd
不知f.2會點過
|