| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
2009-08-26  |
分類: 未分類 |
金日1:00起身;
牙萍黎我屋企
我1:30落去接佢
買左大快活上我屋企食
食完牙萍就抄功課;
我就玩電腦
玩玩下電腦
聽番d老歌
{朋友}
朋友尼首歌令我想起很多很多回憶
想起小學;
想起中學;
更想起佢;
好了;牙萍做完功課...
時間岩岩好;;
3點紀李浩杰就黎左我屋企樓下借功課抄
哇哇哇
我見到龍珠*0*
佢個頭....成個龍珠咁
跟住我地就番屋企啦`
跟住牙萍就開始幫我染髮
黑左嚕
我個頭冇左
不過牙萍染得唔錯
跟住我地睇{古靈精探b}
[笑左''
睇完我同牙萍訓係張床度傾計
諗左好多野
6點紀牙萍就走啦
跟住我就送佢落樓啦```!
|
網主回覆
多謝;] Posted at 2009-09-01 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇咁易啦;
哇哈哈 Posted at 2009-09-01 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx baby萍 Posted at 2009-08-26 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx’
嗯;一定再有機會既XD Posted at 2009-08-26 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|