金日本身10:00要起身;
賢b話叫我起身;點知冇叫-.-
跟住11:15牙歡打黎叫醒我
搞埋d野;出門口;係西9等牙歡;
等緊果陣見到珊珊...
傾左2句;就走左''
跟住同牙歡搭的士上賢b h0mE
抄功課;
大家做大家果d
我幫賢b抄;
牙歡幫我抄;
賢b幫我做
超正~
跟住牙歡無啦啦話想落三公玩囉''無奈
跟住大家係咁講會唔會見到熟人-,-''
{我一去已經係咁講會唔會見到肥聰囉咩事}
點知;真係見到肥聰;
咁我地再坐多陣就走左去食野
食完又走左去wkc對面果個公園;
係果個公園玩得超癲囉
最癲係我同牙歡;
賢b狂要幫牙歡搞搞部電話囉;;
冇得玩'']
好耐冇試過咁開心咁囉好似
跟住玩完我好似真係癲左;
語無倫次...笑到大家死左咁
我地歡送牙歡走左之後;
我地同賢b係球場果度狂兜圏
發生左件特別事;
我同賢b笑爆咀
2條o靚仔見到我地之後就好似見鬼咁走左去;
以為大家識既;原來唔識-,-''
咁我同賢b就同佢地2個玩下囉;
好似好驚我地咁囉;;
我地玩完佢地笑到收唔到聲''
痴左線
咁就一日啦````!
------------------------我係分隔線--------------------------
前紀晚;
見悶;冇野做...
睇番欣欣同牙萍之前打既q00za;
見到有d刀好笑;;
自己刀笑左出黎
原來f.1唔經唔覺就發生咁多野
仲係覺得金年時間過得好快
下年f.2會唔會又好似金年咁呢!!!!!!!!!!!!?
尼個係一個迷XDDDD
|