話[]甘快又考曬中文啦......除左ORAL............仲考埋物理.........物理既成績算係好過冇啦.......MC岩55%........下一科就考CHEM啦.....驚驚地...........兩年泥刀冇口羊重視過LEE科.........亦冇口羊溫過............睇泥應該就死.....唯有用LEE幾日救下佢.....睇下救[]吾救得返啦.......我呢幾日要閉關自閉啦=3=''............唔敢再玩啦.......再玩就乞食嫁啦第時......唉唉唉唉唉.............[]吾想考CHEM牙.........諗起CHEM就覺得好煩啦........好想[]吾溫....但[]吾溫又[]吾得......>/\<''...好想快D考完可以去玩........[]吾矢口考完會考之後我第一樣想做既野係口羊呢..........嘻.......到時至算啦......有排先考完.........呢幾日個喉嚨好痛牙.........勁奇怪......又無啦啦病......可能真係轉天氣[]吾慣啦........希望快D好返....又可以再食零食啦.........呵呵......
好朋友們............有冇諗過考完之後同我去邊玩呢............你地快D諗定啦.........我等你地約我去玩嫁啦..........嘻 |