10萬世冇打過日記.....lee道就泥發毛了=口='''.......今日係星期日....又放假...真好...話[]甘快又返左兩星期工lu..........呵...聽日又要返工啦.....[]吾矢口又有d口羊要做呢.......希望[]吾好[]甘多野做啦.....xd........最近隻腳刀幾累..哈...不過開心就ok了......太耐冇打過日記...好似[]吾係好矢口要講d口羊=3=''.........不過[]吾緊要啦......刀冇人睇既....呵呵.....下星期去海洋公園....好期待唷........我要睇熊貓.........仲要影好多相添牙........呵呵.......好想快d去玩........不過要等放假至有得玩.....><
太開心了......終於擁有第一條屬於自己的鑽石頸鏈=3=''.......呵呵.....遲下等我買鑽石鐲戴下先...=.=v'''.......如果買左.........份糧刀應該冇得7788-3-''...刀係諗下算了 |