愛與痛是否並存的...有愛必先有痛嗎 ?
唔知
absolutelove
暱稱: asuka
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-19
2007-12-12
2007-11-25
2007-11-18
2007-11-14
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 8340
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28 分類: 未分類

                          本身我覺得自己返工好辛苦.....好似成日對住部電腦........搞到隻眼累...又要成日打電話同接電話.....又要整db..真係好[]吾想做........不過岩岩睇完牙包返工篇日記之後......我真係覺得自己好好彩......直頭好似個公主[]甘.....個個刀對我好好.......我以為lee d係必然的........我返office.....個個同事(廿幾歲以上)......佢地[]吾會[]吾教我野...[]吾幫我..仲會成日怕我辛苦做[]吾泥....成日叫我妹妹...有時又拎D野食俾我食下...我企係道FAX左1個上午........佢地就會問我累[]吾累果D....得閒又同我傾下計...有訪客泥搵佢地...佢地又會怕我行泥行去會累...叫我就[]甘打電話俾佢地就可以啦..[]甘佢地會行出泥幫我....佢地簡直當我係小公主[]甘照顧我......LUNCH既時候我坐係道冇出去食野..佢地行過就會叫我一齊去食野果D...我放工有時放晏左半個鐘...佢地刀會問我黑占解要遲放果D[]甘慘.......諗返起我的確係好好運........雖然返工係會遠D...但其實好過出面好多工.......搞到我而家刀[]吾矢口走[]吾走好.......我想請假既時候就一定請到.......平時又返朝9晚5黑占半...紅日同星期6,日又放假.....又[]吾使企...搞到我突然覺得自己好幸福



2007-06-28 分類: 未分類

                          今日我休息=3='''.......唔使返工............原因係我琴晚玩完PIU拎左個a之後太高興..諗住走埋去ml道話佢矢口既時候......係腳[]吾小心攝左入機底而我自己又[]吾矢口....一行既時候就撞到隻腳流血加條根腫左=3=''........我痛到要坐低一陣抖下先可以再慢慢行...........之後隻腳就跛了=3=''.....係m記敷冰=.='''.........之後又再hea多陣.......[]甘就返家了=3='''黑占矢口係屋企查左d野之後仲痛過未查之前.......所以今日[]吾返工了=.='''''''又有藉口[]吾返工了=3=''.........不過冇得同佢食飯=/\=''''..十萬個不滿意=~=''刀[]吾明黑占解琴日我會答[]吾矢口...之後冇同佢一齊去嫁=3='''.........激死人......最煩既係佢返半日我返成日丫麻....佢又未必日日返......[]甘既時間黑占夾姐=.='''......煩到死...........我放lunch果陣佢就收工..........好妒忌......=~+'''最衰琴日冇同佢去食野...[]吾可以延遲佢的收工時間>/\<''........太過份了......等我聽日再阻住佢.....搞到佢遲收工至得=.=''''



2007 年 6 月 24 日  星期日   晴天


2007-06-24 分類: 未分類

                        10萬世冇打過日記.....lee道就泥發毛了=口='''.......今日係星期日....又放假...真好...話[]甘快又返左兩星期工lu..........呵...聽日又要返工啦.....[]吾矢口又有d口羊要做呢.......希望[]吾好[]甘多野做啦.....xd........最近隻腳刀幾累..哈...不過開心就ok了......太耐冇打過日記...好似[]吾係好矢口要講d口羊=3=''.........不過[]吾緊要啦......刀冇人睇既....呵呵.....下星期去海洋公園....好期待唷........我要睇熊貓.........仲要影好多相添牙........呵呵.......好想快d去玩........不過要等放假至有得玩.....><

                     太開心了......終於擁有第一條屬於自己的鑽石頸鏈=3=''.......呵呵.....遲下等我買鑽石鐲戴下先...=.=v'''.......如果買左.........份糧刀應該冇得7788-3-''...刀係諗下算了



2007-06-24 分類: 未分類



2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


2007-06-11 分類: 未分類

                            今日終於返工啦....好緊張呢......[]吾矢口自己做[]吾做得泥呢.....好驚唷.....[]吾矢口d野難[]吾難學既呢......第一日.....死囉.....好驚添.......><....不過份工的確[]吾錯......朝9晚5黑占半.......哈哈.....一星期返5日....聽落去好似好正[]甘....星期6,日放假......>33333333333333<好似聽落好高尚[]甘.....xdxd.......不過朝朝刀要好早起身呢....同埋要著得斯文d至得.....不過[]吾緊要啦.....我真係幾中2呢份工.....我要加油至得.....各位朋友仔...記得約我星期6,日去玩啦......我星期6,日放假嫁...呵呵......[]吾講住lu.........沖定涼換3返工先.......bibi囉