愛與痛是否並存的...有愛必先有痛嗎 ?
唔知
absolutelove
暱稱: asuka
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-19
2007-12-12
2007-11-25
2007-11-18
2007-11-14
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 109
今日人氣: 4
累積人氣: 8344
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


2007-07-31 分類: 未分類

                           琴日返左第一日工.............很不錯呢.........見返好多人........佢地仍舊對我好好...今日泥左個女仔同我一齊做野..........玩得好開心......一齊汁野一齊hea....哈哈........今日見到輝輝.....原來佢岩岩放完大假泥...買左d野食返泥做手信......我地一路做野一路同輝輝玩....好開心呢.......今日話[]甘快就放工........連MAGGIE刀可以準時放工...所以我地又一齊出左沙田...仲約埋ml添牙....今日又見到好多人.......見到牙威....hiphop仔.....牙程....牙ken....牙浩......牙邦.....maggie朋友........好熱鬧呢...除左牙ken今次冇跳舞之外.....個個刀有份跳舞....今日遇到變態佬......差d嚇死我.......好彩果陣[]甘多人陪住自己姐.....我地玩到10黑占45道就去搭車車返家lu.......因為第二日又要返工-3-''.......今天真係開心........我今日見到4大美人牙......哈哈........

                           牙浩真係好[]吾聽話嫁囉......岩岩好返又跳舞....到時傷口爆左[]吾好同我地講.......我地實唔理佢的

 



2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


2007-07-30 分類: 未分類

                           今日又要返工啦......返返舊公司ossima......又跌落地獄了.......3黑占訓....6黑占半就要起身.......起身果陣成身刀酸痛的......因為琴日又去左跳舞了....講返琴日d野先.......琴日朝早去左ayame屋企整凍餅........好好玩呢....hehe.....希望下次再同佢一齊整野食..........我地整完野食之後就出左沙田打機......我地今次約左牙程同ml.......我地拎左5件凍餅去........本身有一件係留俾牙浩的=.='''........諗住探病果陣俾佢食嫁....不過好不幸........未去到果陣..個凍餅自己散開曬...所以帶[]吾到俾佢....唯有下次再俾返佢食啦.....希望佢快d好返啦....很擔心呢......我地跳舞跳到[]吾記得曬d時間........跳到6黑占先發現[]吾記得左探病.....之後我同ml加ayame就好似走鬼[]甘.......拿拿臨走左......=.='''........我返到上水之後就買左d野去探病......今日佢活潑左好多呢....好開心.......不過今日要返工...可能要好晏先再探到佢.......探完佢就返左屋企lu......add左牙程=3=''......之後同佢傾左陣...佢笑我是大姐姐呢...好慘牙.....仲要打埋係msn個名道....差d崩潰啦我=3=''....好彩...佢後尾改名叫靚女....[]甘就放過佢啦...哈.....我off左之後......我地就變左sd message.......sd到累之後我就去左訓lu........



2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


2007-07-29 分類: 未分類


天天都跟你過 今天卻要靜坐
在思考怎可像最初
忘記最初 新相識過會如何
哪些經過 性格註定再經過

終於不想見我 本應我要道賀
在世上情人如此多 明白執迷沒結果
感情埋掉帳單
要離座

並沒天規必須愛我 並沒有錯
然而低估分手淚未能流那苦楚
可幸我 還是我
假若眼見灼傷到面前 便撲火

如何離開你 放浪遠飛
誰人談起你 種種是非
當作陌生者別管你

共渡過風景多美
過兩三年始終都敢上機

如能離開你 有日鑽禧
若重遇你 是甚麼世紀
其時伴侶想像跟你憔悴沒法相比
求能後悔當初過分頑固
怎麼會迷戀你

REPEAT*

並沒天規必須愛我 並沒有錯
然而低估分手淚未能流那痛楚
可幸我 還是我
假若愛到年月也快蹉跎 算甚麼

完全離開你 我未致死
日後若講你 如神話說起
才能做到拋下心理石塊換到生機
其時或會真的豁達無比 斗膽再回憶你



2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


2007-07-28 分類: 未分類

                                    琴日係星期5.......朝早係家hea...........晏就去左食飯with昇........食完飯之後返左家又再hea多陣......然後就出左去探病了..........俾我想像中嚴重........好慘呢.......探完之後又同智偉出左沙田.....落新基地......係下面見到好多人.....見到牙威同佢女朋友...m姐加佢男朋友同埋佢男朋友d fd...........牙源同佢女朋友.......HIPHOP仔同化濃妝既女仔.......仲有牙峰......我一放低袋果陣hiphop仔就見到我了......因為佢同牙威跳緊舞......之後佢就問我[]吾使返工口羊.......今次見佢..個造型又[]吾同左.....著恤衫的......=3=''......佢地跳完之後就到我跳了......不過佢地跳完就走曬....得返我同智偉...ml..m姐同埋佢d fd.....跳跳下......maggie終於泥到了.......哈哈........我跳俾佢睇....嚇左佢一跳.......黑占解會進步得[]甘快嫁.......xdxd.......我地跳到十黑占幾之後就走左lu........



2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


2007-07-25 分類: 未分類

                           琴日係24號.........朝早...同左杰去左沙田唱k............唱k前去左新基地玩左陣NX...又見到牙威同埋佢女朋友仔呢......之後唱k一唱就到4黑占幾.........唱完之後我又去左新基地.....今次就同ayame跳左陣......今次除左見到牙威同佢女朋友之外...仲見到一個人......佢叫HIPHOP仔.......=.=V'''.......其實LEE個[]吾係佢個真名.....只係我臨時改俾佢嫁喳=3='''因為果陣未矢口佢叫口羊名......我同AYAME一路跳舞.......佢就一路笑我地=3='''....佢係道跟住D歌泥唱....-.-'''......差D笑死我.....我笑到企左係道.....=~+''........我地跳滿醉果陣佢仲搞笑=口=''.......佢係[]甘話我地跳錯.....錯曬......佢話我地係應該醉住[]甘跳.......=.=''俾佢激死........=.='''跳左陣....AYAME就要走LU...之後得返我跳.......到我跳果陣....佢問我自己跳會唔會驚......之後佢就陪左我跳啦....佢揀左D難歌.....搞到我企左係道=.=''.......跳完之後我地就坐左係道傾計......佢真係好中2話我蠢=3='''同拍我個頭囉=3=''.....傾左陣之後佢就送左我去火車站搭車.......臨走仲叫我唔好唔開心...佢話佢矢口口羊事.......諗返落覺得佢好好人.......不過可能遲下好難先可以再見到佢了....因為佢遲下要過澳門了.....可能兩星期道先返泥香港一次.......可惜呢...做唔到朋友.......