終於記得打日記了.......第47日快樂.......呵呵.....今日係9月17...係心心既生日........祝佢生日快樂.....吾好成日再為牙昇而生氣了.....我其實覺得佢一D刀吾岩您.......佢又吾理您.......又吾搵您...成日淨係識得發您脾氣......令到您傷心....LEE D男仔[]吾要好過要....係口米...??..所以吾好成日刀再喊啦....記得啦....我既好朋友.......>333333333333333<..LEE排好似好忙甘..但其實刀吾矢口自己係道忙緊D口羊....=.=''''......我記得既話...刀有好耐冇返過屋企食飯........-3-''就泥連屋企係口羊樣刀吾記得了.......琴日又返工....刀係冇口羊單......水靜河飛的.......放左工又落左新基搵ML,金成同埋小程.....小程同ML刀係著恤33呢....俾人讚型....好有趣....等我又讚埋一份先........您地好型牙琴日=.='''......XDXD.........落到去見到AYAME...牙源...MAGGIE...小春.....MAX...牙偉.....多到刀差D吾記得見過邊個.......總之見到好多好多人啦......我地玩左陣之後就去左反斗城......因為係好朋友ML要求的-.-''.........之後又落返新基....玩多陣就去左M記食野..食完就走LU.....因為屋企個鐘快半個鐘....搞到好煩.........成日刀要趕住返家做灰姑娘-3-'''..............
|