愛與痛是否並存的...有愛必先有痛嗎 ?
唔知
absolutelove
暱稱: asuka
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-19
2007-12-12
2007-11-25
2007-11-18
2007-11-14
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 8338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天


2007-09-28 分類: 未分類

                           第55日快樂........今年既中秋節我過得好開心.......放學就立即返家換3扮令.......之後就同william出左元朗.....去左搵ml同佢個fd...行左陣...就去食飯飯了......呵呵......佢俾我影左幾張相.....=3='''..令令的說........之後我地就開始買野同埋搭車去玩了......去到...見到好多人.....好多差人.....好多立足.......勁令......不過我地套3吾係好適合係果道行.......勁5方便呢...哈哈.......搵到個位之後到我地黑占立足了.....黑占黑占下....d水愈來愈上...水漲.......=3='''立即逃走=3='''.........之後就去左行d攤位了.....好多人好熱鬧........呵呵.....行完就搭車返家了......雖然玩既時間5係好多...不過刀好滿足..........最中意中秋節嫁啦.....>33333333333<



2007 年 9 月 24 日  星期一   晴天


2007-09-24 分類: 未分類

                             今日係星期一.......返學返8黑占15...好慘呢..差dd就5矢口醒起身唷....差d又遲到了.....=~=''....今朝既早餐係鍋貼....=.='''''飽到吐甘制呢....=3='''一朝早上bio實在好眼訓=3='''.差d訓著....好辛苦先捱過兩堂....之後就放學啦...不過仲落緊雨....搞到要淋住雨行去火車站搭車車返上水..之後返家換33.......換完之後就同左ar達同edward去左沙田..刀係hea下玩下甘....到牙程放左之後我地就一齊去玩具反斗城=3='''....再hea多陣就各自散=3='''.好慘呢..行行下街俾個好肥既人撞到咬柴...痛死人了.........早矢口吾著高爭鞋啦...><.



2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


2007-09-22 分類: 未分類

                               今日係星期6呢....呵呵.真好...今日5使返工...如無意外的話.聽日刀5使返工....實在太好了..聽日要溫下chem了...5係既話會死-.-'''......今日一朝早就陪左mama係上水行左陣同埋食野.........食完野之後就去左搵soso了.好耐冇見...佢冇口羊黑占變.只係又黑左d甘囉...同佢行左陣同hea左陣就出左去沙田搵牙程了.......-~-'''''''''今日天氣好熱...成日刀覺得就泥中暑甘......佢今日要到女麻女麻家食飯.所以好早要走了........今晚好朋友早放工呢...甘就同左佢同埋[小學同學]一齊出MK行左陣....買左條鏈....好似彩虹糖.....@@好中意呢.....行左一陣食埋飯之後又返沙田找小程了......又係跳舞.....跳到11黑占道又返家了......好累好累好累呢........



2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


2007-09-21 分類: 未分類

                          今日係星期5呢...第51日唷XD......返學返10黑占.......返去上ms.....今日札左個計返學......俾人笑我似公仔=3='''中3既小女孩......仲有好多........-.-'''''好可憐呢.......今日返到去上ms.......學d野刀無口羊問題.......不過牙sir就有少少煩煩地....淨係要我抄佢果d提示.......但其實我一早已經做好左果題好耐=3='''....口羊好真係好似特別細..需要特別照顧嗎 ?=口='''....無奈呢.....上完ms之後就上chem........chem很廢的說........5係5想聽佢教書.......而係佢冇教過書...........似傾計多d=3=''.......口羊刀5教..一係就同我地傾計...一係就叫我地做題目.......但佢又一d刀冇教過-3-'''''好無奈.........我覺得仲衰過中文堂.......快d炒左個miss佢啦=3=''......我就泥癲了=.='''.........佢簡直係迫我地上堂傾計然後再返屋企自修的=.='''......好彩佢今日5得閒...放我地1黑占15走...如果5係既話死俾佢睇!!!!!!!!!!!!!!!今日又食左鍋貼了=3='''我睇泥應該好快會變大肥豬=3=''...........食完lunch之後就返家覺覺lor.......訓醒之後就同左mama出去行左陣街街.......佢放假呢今天......買左好多野呢.......呵呵........又曬錢了-3-''''要控制下自己了........不過買左隻錶錶.....我十分喜歡的.......>333333333333<隻錶錶應該可以陪到我好耐..............呵呵.........



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


2007-09-20 分類: 未分類

                          最近覺得學校既英文同中文堂愈來愈廢.......好無聊呢.........=.=''''寧願佢早d放..我返家自修好過.....今日係星期4呢......差d又起5切身..........=3='''....如果可以返晏d就好了....返去就係為左上中文堂-3-''..很悶很悶很悶的...差d悶死左....d老師好煩=.=''....呵呵.....好彩有高佬幫我地買鍋貼呢...有野食我就好開心啦...哈哈.....之後上完中文又去左買零食同豆腐花....不過食食下整到倒左落地下=3='''.....搞到小嵐變左豆腐花人=3='''...之後去洗裙....之後我地又俾牙sir鬧我地5汁野-.-......之後heahea下又夠鐘放學.......甘就去左食晏仔.....之後就返家覺覺了..........哈.........好似好懶甘..........5係食就訓.......

 

 

                      唔好意思牙高佬...我岩岩5小心del左您個留言=3='''......................