最近覺得學校既英文同中文堂愈來愈廢.......好無聊呢.........=.=''''寧願佢早d放..我返家自修好過.....今日係星期4呢......差d又起5切身..........=3='''....如果可以返晏d就好了....返去就係為左上中文堂-3-''..很悶很悶很悶的...差d悶死左....d老師好煩=.=''....呵呵.....好彩有高佬幫我地買鍋貼呢...有野食我就好開心啦...哈哈.....之後上完中文又去左買零食同豆腐花....不過食食下整到倒左落地下=3='''.....搞到小嵐變左豆腐花人=3='''...之後去洗裙....之後我地又俾牙sir鬧我地5汁野-.-......之後heahea下又夠鐘放學.......甘就去左食晏仔.....之後就返家覺覺了..........哈.........好似好懶甘..........5係食就訓.......
唔好意思牙高佬...我岩岩5小心del左您個留言=3='''...................... |