今日去咗練跑`!;] 好慢...點解我跑步會咁慢`點解...點解...媽咪..點解...點解...媽咪..為甚麼''
練完...去咗大會堂换3''其實淨係換咗條褲*!=] 跟住番咗學校`
番到去..好熱...上咗四樓...跟住又同黎+怡落咗去CANTEEN`
之後見到哂佢地...打鐘..上去...老豆叫我點名''^V^` 跟住佢落咗去...好耐先有人上黎囉
我地個導師.... 出發...坐個架車好舊....好熱..又要分組坐..同 R0SE 坐`
去到...上水展能練動村`原本都好舊吓''''去到..係個室內籃球場到HEA等咗好耐...之後就係到玩`
好廢呀我地班...講組名個時...原本我地個組叫[[如來彿組]] 點知比吾知邊班D人用咗''=口=
之後就是但咁改咗做 [[吳彥組]] ` OK 囉.... 到咗 12;30 `放我地食LUNCH`
食我既腿蛋冶`好味 ^V^` 麥精...好味*!=]
1;30 LUNCH 完...叫我地揾老C...老豆吾見咗..又比個 [[飛LIFT]] 鬧*!=]
之後揾番老豆....自己班既活動`踩火球...=口=`火乜鬼球...PAPER 一張`
玩完..我地 C 組好廢囉..吾該*!+] 之後去咗草地個邊
曬到死...嚴我吾夠黑呀..咩事先`OK喎`
跟住我地係到唱歌..又比個 [[飛LIFT]] 話*!+] 又係到鬧我地...
唱歌唱得多...叫得多...家陣把聲沙咗`/口\" 之後又要填野..=口=好煩
填完...走,,,點知原本應該有 5 架車''
點知黎咗 4 架..其他班走晒...我地班係到黎...之後有一架車黎...我地上咗..點知吾係我地架車
係 D 小學生既車...好樣衰10r`落番車 咁就係到等咗成 半 粒鐘`
又熱又冇得坐`之後番到學校...老豆請飲野...麥精`幫中社手......7.幾先去補習`
|