今日起身`換3...冇晒[[物頭膠水]]`=口=` 好灰
今日原本係 day 2..但係吾知點解冇啦啦轉咗 day 3`哈哈..重好`
今日老豆要我數回條=口='' cr`光仔講d吾講d..寫d吾寫d...點抄呀`
pe x 2;;柯ma係到要我地拉根...痛到媽媽都吾應得*!=] `
小息...更衣室` ih`老豆講書...好複雜...all is english`=口=
原本得 1 堂ih...下一堂就係 math`點知老豆借咗堂-0-`好悶
lunch..番屋k...跟住食完..落咗去留下 7-11 揾..ahh ra!!n..a11y..ke11y`
之後就一齊番學...有兩隻多啦 AA `呵呵,,好開心`
番到去....好快就打咗鐘`E...聽KC係到講野...
喂,,大佬..小心 D 好喎..你 D 口水好似花灑咁..算點先...吾鐘意我都吾洗咁呀`
DT X2 `聽佢講咗成堂野...就快訓著`但係佢講完 D 野..我地 E 兩堂都吾洗用...下次用就下次講啦*!=]
跟住同r0se係到整野...麻煩到死..整黎整去都整吾到`熱溶膠整到隻手指...好彩冇乜野..淨係紅咗少少
放學...落咗去幫中社手`!=] 好好玩`^v^ 但係我 5 點幾就要走...要去學琴''
揾咗準考証`樂理...葵涌宫立中學係邊樹`?!? 吾知係邊喎...今個月 13 號考..吾知點死`
|