~肥妹生活日記~
ady_love_b
暱稱: ady
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
愛?
初戀趣,熱戀醉,失戀傷,癡戀累,苦戀可憐,單戀犯賤。
愛情如白內障,愛得愈濃,看得愈矇,愛得愈深,割得愈重。
二十歲的愛情是「陳列品」,三十歲的愛情是「消費品」,四十歲的愛情是「日用品」,五十歲的愛情是「奢侈品」,六十歲的愛情是「救濟品」,七十歲 的愛情是「違禁品」,八十歲的愛情是「十全大補品」。
愛得緊、愛得癡,成壓迫;愛得狂、愛得激,易窒息;愛得濫、愛得虛,徒營役;愛得淡、愛得輕,留記憶;愛得深、愛得真,共休戚;愛得堅、愛得誠,互珍惜;愛得純、愛得適,宜努力;愛有功,恨無益。 
山盟海誓猶如「空頭支票」,「銀碼」開得愈大,兌現機會就愈少。
愛情最大遺憾是無「保鮮」抗體,既不可放進冰箱;又不能注入「防腐劑」。
好女人基本要「四不」:不貪、不蕩、不毒;不「八」。

愛是興奮劑,情是麻醉劑,婚姻是鎮靜劑。
女人用婚姻印證一個名份,男人用婚姻交代一個責任。
情是「早餐」;拍拖是「自助餐」;戀愛是「下午茶」;婚姻是「晚飯」;婚外情是「消夜」。
婚姻是塊「香口糖」,雖然愈嚼愈淡而無味;但本著「公德心」而不可胡亂唾棄。
「十指緊扣」得愈久,手指就愈渴望重拾獨立活動的自由。
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
歲月催人老
好開心
開心錦囊
『泰』快樂理論
『泰』快樂理論
每月文章
文章分類
全部 (69)
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 151
今日人氣: 0
累積人氣: 1610
2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天


得與失 分類: 未分類

人生處處有得失
就如同一個人一出生
就注定了他舷最後歸宿一定是失去生命一樣
人總是在得到什麼的同時
也在失去著什麼
沒有人能永遠地獲得而毫無這個道理
但是更為重要的是
我們應該怎樣來看待得與失
失去一份溺愛
獲得一份成熟
失去一次成功
獲得一次經驗
失去一份散漫
獲得一份自覺
失去一段休閒的時間
獲得進一步的充實...人
就是生活在這樣的得與失之中
如果你只覺得不想失
只想收獲而不想付出
那最終得一無所獲



2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


2009-02-09 分類: 未分類

今日買左2件令令既衫比至愛...

希望至愛吾好再情緒化啦...

諗返起前幾日差d同至愛嗌大交打大交

為左小小事而嗌交....

為左牙bee而嗌交....

自己就好吾開心...

都吾知算吾算好彩....

個日小公主禁住我.....

不過,,如果下次再有d咁既事...

你地真系吾好禁我....

我驚我自己激動起上黎真系控制吾到,,

或者會打到你地...

最近的確發現至愛變左好多....

好似成日都覺得自己岩哂咁...

有d自欺欺人....

真系好想....可以平靜d....

吾想再為左小小事又再嗌交啦''

 

 

 



2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


分享 開心 分類: 未分類

今日有一個叫sms小組邀請左我去一個..
憂鬱治療小組分享個人經驗到分享..
去到個到..
我同左一d有憂鬱同有小小精神問題既人傾計...
講番以前自已既小小經歷..
同佢地傾完計之後..
我覺得個d人諗既野都係好悲傷..
個d人吾識向前望..永遠只係識睇番以前既野..
希望佢地諗野吾好再甘悲觀..
最後sms小組仲送左一個獎狀比我..
係一個感謝狀黎既..
今日做完呢件事之後..
我好開心..可以幫到人..



2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天


幫人 開心 分類: 未分類

今日一早起身玩明星3缺一..
玩左一陣..同sa姨好嘆甘去飲下午茶..
飲完下午茶..係條街到見到一班女人睇緊一d野..
我就去8下望下發生咩事..
原來有個個牙佰跌左落低下..
起吾到身..我就去扶起牙佰條腰..
sa姨就叫一聲慢慢黎..
原來個牙佰流緊血..
sa姨就拎張紙巾比個牙佰..
叫個牙佰自己禁住個傷口等佢止血''
一個正常既人見到甘多血都會走開..
但係旁邊好多人見到都冇人理..
sa姨就一邊拎紙巾比佢..
我就一邊問佢你叫咩名..
個牙佰都好清醒記得自己叫咩名..
我就大叫旁邊d人..吾好掛住睇啦..幫手叫十字車啦''
我就不停問個牙佰屋企電話..
牙佰都講左個電話比我知..
我就叫旁邊個太太打電話比佢屋企人..
叫佢屋企人落黎..
sa姨做左甘多年醫務既野..
到依家都可以幫到人..
旁邊d人話佢流血..
叫sa姨吾好理佢..
但sa姨都冇理到d人講野..
不停拎紙巾比佢..
我就不停係耳邊撩佢傾計..
吾比佢訓教..
終於差人到左..我就同差人講個牙佰跌襯..
sa姨就話冇我地事啦..我地可以走啦..
我就吾係甘想走..
因為我地打左電話比佢屋企人..
但係好耐都未落黎..
我就好想知點解佢地甘耐都未到..
十字車到啦..sa姨叫走啦走啦..
但我都吾想走..
終於佢屋企人到左啦..
不過佢個孫落到黎都係好慢行過黎..
一d都睇吾出佢緊張..
d差人問佢係個牙佰邊個..
佢都好慢先應係佢個孫..
一d都吾緊張''
sa姨要我走..
始終我今日都幫到人..
個心情都好開心..
見到sa姨吾理其他人都去幫個牙佰止血..
都證明佢吾會去理其他人點講都會去幫人''



2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


狼來了的故事 分類: 未分類

今日一早起身等至愛既電話..
至愛今日吾知係醫院點呢~?!
我今日既心情真係好煩悶..
小公主今日會吾會番黎探爸爸呢~?!
諗番起琴晚..
至愛係醫院裡面..
見到有人比人搶救緊..
個d醫務人院係到叫..
令到我同至愛既心情都好驚..
有一種好擔心既感覺..
終於我2點幾去搵至愛..
我叫sa姨等小公主番黎試探佢對屋企人既感覺...
小公主番到黎..
sa姨就同佢講..
其實你爸爸冇事..
點知一講完..小公主好嬲好嬲..
嬲媽咪點解要甘樣講個大話哄佢番黎..
但係當sa姨見到小公主甘嬲既時候..
sa姨就同佢講番..
你爸爸真係入左醫院..
但係依家已經冇事..
由9樓病房轉番去2樓既病房啦..
你快d去睇下爸爸啦~!!
小公主先冇甘嬲..
仲好緊張爸爸..即刻去左醫院探爸爸''
其實呢件事之後..
我發覺小公主原來都好緊張屋企既野..
吾會掛住玩..
知道屋企有事都第一時間番黎..
比我感覺都好開心''

到左夜晚番到屋企坐左一陣..
就同左牙pong..雅盈..sa姨..小公主..
仲有大老板同細老板一齊去食飯''
比我既感覺有佢地支持我..
感覺好安慰''