今日我真係好開心好開心,因為我識左2個new fd,其中1個我仲同佢交換左msn同電話tim!!!
今日可以知道自己係邊班la!!!我編左去1a~~~有三個"大姐姐"照顧我地!!!好happy!
英文班ge外籍老師叫miss alison,佢好好人架,好nice~~~
佢上堂有三大原則:
1.speak english
2.be nice
3.ask question
miss alison佢講d英文好容易明,so好好!!