培中要我地上2個課程由23/7-28/7都要返 , 9:15am - 3:30pm !!!!
中文同英文ge暑期作業要係17/7先有 , 數學仲要等到3/8先有 , 好慘呀!!!!
希望入到培中之後有好好ge成績!!!!!