我同各位6a班ge同學講:
希望大家上到中學唔好唔記得我地6a班!!如果可以我想遲d再約埋一齊見下面,叫埋d老師都好!!
上到中學唔好再講d邊個唔同邊個玩 la , 好無聊!?!? 雖然我都試過,所以我上到中學一定唔會再咁樣!!
希望你地都唔好再咁la!