30092009 唔開心;(;(;( 都未試過上堂成半粒鐘未講過野 唉``` 放學去左ABC xd 對住ms powcvit discussion感覺好得意 好想黎多幾次xd 跟住做buddy 跟住落去同側,許wing 吹水 係咁講陳年往事 好耐冇坐定定傾計了 T`加入我地吹水團xd