下雨天,總掛念晴天 28092009 討厭下雨天\/\/'' 今日好在返轉頭囉番把姐:) 如果唔係放學就poo 喇 返學又落`上堂又落`lunch又落`放學又落` 可惡 放學睇17 again 之前睇都唔覺zac令仔 而家睇番真令仔令仔令仔 白tee黑褸黑超型 等車等勁耐\/\/'' 有姐=冇姐lor-_____-''