星1又落雨;(
唔知大家有冇發覺...
開學後大多數星1都是下雨天呢?;(
今日返到去個個都好busy咁
一片混亂x)
子育養兒親不在...
記得曾幾何時哥msn打過...
ms chan 搵人join個olympic lu...
係到東南西不xd
maths
做咩咁牛角尖?!?!
bio,,,
唔記得囉本notebk過去,,,
又行多轉-___-''
借左冷3比許wing
佢係咁聞話香lor xd
其實係臭丸味xd
又係成堂都抄抄抄
..唉..
其實都唔係好開朗姐
因為我不嬲都咁開朗xd
諗諗下...
都唔係爆差姐...
雖則有好多人高過我咁...
不過靜心停一停,諗一諗
做咩要比呢!!??
人比人,比死人-___-''
做咩諗咁多wow...無聊
好耐冇見過那麼;;真擎''的笑容x)
側側側```笑笑笑=D
乖乖了x)
|