13102009 唔開心唔係為左我自己;( 今日最開心已經份hist test 呢兩日你地咁唔開心 終於可以入到top10,,, 其實我好難開心;( 之後都唉... 可能我好難用口表達我想講嘅野 eng 但係不自覺會擔心你地;( 唉... 其實如果你地開心,我就開心,好簡單... 好擔心其實... 好唔想見到身邊best fdz 不愉快 點解會咁... 很想重現大家哈哈大笑的畫面 好似今日好快就咁過左咁... 很想再見到你們真摯的笑容 無言了。 what can i do?