09102009~10102009
宿營去x)
大帽山曹公潭戶外中心;)
去到玩左陣熱身運動呢
就dinner了
and then 自由活動
打下羽毛球仔lu~
跟住去玩下野外定向個d野
跑下跑下
一開始我地去golf 個邊
廢事同人逼
玩完ivonne請一人一罐
xd
差不多11點去沖涼
沖完係到吹吹水
影影相;)
kissy真係好中意影相:)
咁早你就訓左tim
跟住同側旻繼續吹

吹吹下d人要訓
點幾就訓lor-___-''
逼住要熄燈-___-''
哈哈哈哈哈;)
跟住真係勁搞笑lor
哈,明明有3張床
係要逼埋3個一張床xd
真係笑笑笑笑笑
我地'訓'左一陣之後xd
又起身開餐xd
先兩點幾-_____-''
我地決定闖出去xd
點知見到同路人xd
莊子,羅生同溫總
又係被逼熄燈-____-''
跟住同側旻去猜樓梯
再4周遊盪xd
黎黎去都係見到個堆人x)
跟住3點8返返入房''訓覺''
真係訓左lu...
alarming....
![P10-10-09_07.19[1]](http://xaf.xanga.com/3c4f5706c3433256426332/z203981649.jpg)

起身勁凍lor
sleepysleepysleepy-___-''
又開口中喇`側x)-____-''
早餐,,,唉
做咩有薯條-____-''
嘩!第一次攀石
好驚好開心好好玩牙xd
睇番video 好搞笑xd
跟住又打下羽毛球仔
發覺朝早陽光特別燦爛:)
我們的強勁臂彎xd
|