05102009 最驚收到d test ar,exam scope;( 今日又收到張eng UT scope-___-'' 唉,,呢個星好多tests 呢-____-'' cheer up everyone! 今日lastday坐前面喇 x) 終於可以坐後d xd 自從f.1 都未坐過後面喇 不過又係中間個兩行xd 放學prefect 排企位` 希望聽日d 紅p..黃p 姐到我地xd 7點7要返到-___-''訓少幾個字 跟住打波` 呼`好爽 可惜側要練琴,淨係打左陣 聽日再打過x)