24102009
今日1000起身都好眼訓
晏晝出ntp with ka:)
yo,,開學以黎星6除左義工都冇咩行街街
第1站去許留山食野
呼..終於講左出黎:)忌左咁耐...
不過,,,唉...
跟住去muji,,,
好多墨都冇晒-_____-''
跟住去左m記又食野
''出面d人''好搞笑x)
加埋ka 的配音xd
坐左差不多一粒鐘
唉..仍然煩惱中
跟住去左買皮鞋,,,
去左勁多間,,,猶豫左好耐
為左都係唔好腳仔痛
仲淨3毫xd
又見到月亮了
尋日都見到(見唔見到xd)
唔知都解最近好中意聽親朋勿友...
|