愛 剎那便當永遠擁有❤大眼妹 記
agnesyuki
暱稱: Agnes雪の戀人
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
❤ 草草同pig 我好需要...
2010-08-17
2010-08-14
2010-08-13
2010-08-05
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 892
今日人氣: 6
累積人氣: 11755

 
2010-05-18 開心
 
 

我真係好想好似哈哈笑咁..咁開心ah = ]

Mr.happy .. SmilE = ]]]

好鐘意鬆馳熊同哈哈笑ah = ]

up 下同佢地影既相相先

   

好白痴..唔鐘意都唔好插ah > <

comment = ]]]]

 
莪滴blog ❤❤:2010-05-18 10:51 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 
2010-05-17 開心
 
 

早會 ..

熱 ... 暈暈地 @@

Maths

好努力咁做功課    xdd""

PE  x 2

好 hapi ah = ]]]

跳舞拎滿分 = ]] 拍手 . ..

中文

作文 75  = ]] yeah = ]]]]

EPA

同vincent tang 傾偈

LBS

wow ,,

miss 好燥ah = ]]

lunch 別府 = ]]]

History

同vincent tang 傾miss kan ..哈哈哈

EnG

F**K  NKY 超遲放LAW @@

放學 ..

俾小明同samson 仲有唔知邊條粉腸圍我law .

俾佢打到隻眼..好痛 = ]]]]

 

 

好開心ah = ]]]

我識左個姐姐ah =]]

敏紅家姐 = ]]]

哈哈 = ]

好好人架佢= ]]

 

grammer test  加油= ]

 
莪滴blog ❤❤:2010-05-17 09:50 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 
2010-05-15 愉快
 
 

好攰....

今日11:00 am 起身 = =..(但係我琴日11:30pm訓左lu)

 

11:45am 出門口.. 去荃豐學琴...

12 : 15 pm 開始學琴

1:00 pm 去hae - -

2:00再補習 ..

3: 30 去左悅來搵哥哥 ...

 4: 15 去補英皇...

 

---------------------------------------------

可能你唔會在意尼d 野..

不過每一日

對我黎講

都係一段好深刻既回憶

每個女仔對自己有過每一段既感情都會好深刻..

無論開唔開心..

只係在乎曾經擁有..

 

 

愛一個唔一定要

擁有佢

只要佢開心

已經足夠..

 

comment 牙 = ]]]

家姐生日快樂 = ]]

 
莪滴blog ❤❤:2010-05-15 08:17 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 
2010-05-14
 
 

熱 .....

music x2

考唱歌 .. 愛是不保留 .. 清唱 =]

唱完..= = 流鼻血law ..

哈 ..笑左 ..人唱歌我唱歌.. 我可以唱到流鼻血law ..

哈哈 = ]

yeah!! 7.5 ^^ 

中文

作文..

小息

我枝葡萄適倒左d 係vincent tang 張枱度... 之後eric 拎左黎飲..仲要滴到我成個書包都係law !! 妖---

maths

悶 = ]

science x 2

zzZzzZzzZzzZzzZZzzzZzzZzzz

ENG

Mrs Hall  -.-"""

FA

=.= 哈哈 ..房祖藍law(p.s nky  懶醒咁講 ..笑死..

死人eric !!!! 搞到我個書包癡立立 !!

comment = ]]]]]

 
莪滴blog ❤❤:2010-05-14 07:00 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 
2010-05-12
 
 

好好好..唔咩就唔咩la...

唯有靜係望住把野冥想la > <

chinese

=  =   故宮–╴–︳︳︳

電腦 x2

fu*k ...悶到xx咁...

eng

sh*t 同nky 撞埋一齊law - -

art x2

第1次冇傾偈 = =

lunch

m 記 -.-"""

eng

悶悶悶 ...

maths

= = """ zzzzzzzzzzz -(00)-

 

┏┓❤❤┏━━┓┏┓┏┓┏ⓛ━┓ ┃┃❤❤┃┏┓┃┃┃┃┃┃ⓞ━┫ ┃❤❤┃┃┗┛┃┃┗┛┃┃ⓥ━┫ ❤❤━┛┗━━┛┗━━┛┗ⓔ━┛

 
莪滴blog ❤❤:2010-05-12 10:20 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤