|
愛 剎那便當永遠擁有❤大眼妹 記
|
| 人氣:11755 |
|
2010-05-18 ![]() 我真係好想好似哈哈笑咁..咁開心ah = ] Mr.happy .. SmilE = ]]] 好鐘意鬆馳熊同哈哈笑ah = ] up 下同佢地影既相相先 好白痴..唔鐘意都唔好插ah > < comment = ]]]] ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-05-17 ![]() 早會 .. 熱 ... 暈暈地 @@ Maths 好努力咁做功課 xdd"" PE x 2 好 hapi ah = ]]] 跳舞拎滿分 = ]] 拍手 . .. 中文 作文 75 = ]] yeah = ]]]] EPA 同vincent tang 傾偈 LBS wow ,, miss 好燥ah = ]] lunch 別府 = ]]] History 同vincent tang 傾miss kan ..哈哈哈 EnG F**K NKY 超遲放LAW @@ 放學 .. 俾小明同samson 仲有唔知邊條粉腸圍我law . 俾佢打到隻眼..好痛 = ]]]]
好開心ah = ]]] 我識左個姐姐ah =]] 敏紅家姐 = ]]] 哈哈 = ] 好好人架佢= ]]
grammer test 加油= ] ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-05-15 ![]() 好攰.... 今日11:00 am 起身 = =..(但係我琴日11:30pm訓左lu)
11:45am 出門口.. 去荃豐學琴... 12 : 15 pm 開始學琴 1:00 pm 去hae - - 2:00再補習 .. 3: 30 去左悅來搵哥哥 ... 4: 15 去補英皇...
--------------------------------------------- 可能你唔會在意尼d 野.. 不過每一日 對我黎講 都係一段好深刻既回憶 每個女仔對自己有過每一段既感情都會好深刻.. 無論開唔開心.. 只係在乎曾經擁有..
愛一個唔一定要 擁有佢 只要佢開心 就已經足夠..
comment 牙 = ]]] 家姐生日快樂 = ]] ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-05-14 熱 ..... music x2 考唱歌 .. 愛是不保留 .. 清唱 =] 唱完..= = 流鼻血law .. 哈 ..笑左 ..人唱歌我唱歌.. 我可以唱到流鼻血law .. 哈哈 = ] yeah!! 7.5 ^^ 中文 作文.. 小息 我枝葡萄適倒左d 係vincent tang 張枱度... 之後eric 拎左黎飲..仲要滴到我成個書包都係law !! 妖--- maths 悶 = ] science x 2 zzZzzZzzZzzZzzZZzzzZzzZzzz ENG Mrs Hall -.-""" FA =.= 哈哈 ..房祖藍law(p.s nky 懶醒咁講 ..笑死.. 死人eric !!!! 搞到我個書包癡立立 !! comment = ]]]]] ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-05-12 好好好..唔咩就唔咩la... 唯有靜係望住把野冥想la > < chinese = = 故宮–╴–︳︳︳ 電腦 x2 fu*k ...悶到xx咁... eng sh*t 同nky 撞埋一齊law - - art x2 第1次冇傾偈 = = lunch m 記 -.-""" eng 悶悶悶 ... maths = = """ zzzzzzzzzzz -(00)-
┏┓❤❤┏━━┓┏┓┏┓┏ⓛ━┓ ┃┃❤❤┃┏┓┃┃┃┃┃┃ⓞ━┫ ┃❤❤┃┃┗┛┃┃┗┛┃┃ⓥ━┫ ❤❤━┛┗━━┛┗━━┛┗ⓔ━┛ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||