|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 109
留言總數: 419
今日人氣: 0
累積人氣: 3414 |
|
 |
|
 |
2010 年 8 月 25 日 星期三  |
|
|
|
岩岩睇緊BubbleFighter;
無啦啦睇到呢套片;
睇到我好想玩囉*v*
超吸引;好似一路超級跳加用狙殺人;
但又好似唔洗左右搖咁;Cs果D要搖先得..
仲要有一段路係好似係咁跳又用Ctrl;
個畫面超震-,-
超勁;Part2先神!
第一下睇D人既位;
第2第3下就殺人0.0
跳前跳後咁殺人;真係好勁!
仲要次次都係用快狙;
好似唔洗瞄準咁=,="
呢隻Gm好似叫做FPS;
唔知係用電腦玩定係電視果D..
隻Gm好似得韓國出左~_~
套片既音樂幾好聽!
好想知係咩歌._.
超正0.0
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 8 月 20 日 星期五  |
|
|
|
唉;好煩!
都唔知聽日去唔去電腦展好..
又唔記得左幾點係學校等/_\
電話又無埋;
唉..!!!!!!!!!!!
搞到潘sir又打唔到比我;
個二哥0n9到死..
唔想認佢係我阿哥..
條白痴..
搞到個屋企煩到死;
又成日得把口..
正係識係到昆;
話自己幾勁幾勁..
我寧願認我得1個阿哥同家姐..
因為條白痴;
搞到我電話無埋..
仲要搞到我張4個6字既電話卡都唔見埋;
唉;好煩囉!
搞到我無電話用;又唔知去唔去電腦展好..
msn又壞鬼埋;
想問D fd去唔去都唔得..
同智哥又無哂聯絡..
就黎爆腦啦!!!!! 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 8 月 16 日 星期一  |
|
|
|
琴日ckm黎拎返份答案;
Msn昆我話行路黎;嚇死我-_-
之後我真係以為佢行路黎;
點知勁快就黎到-,-
比返份數學同英文答案佢;
雖然數學未抄哂;不過都無乜所謂-3-
仲有半個月又開學;
一定好忙啦..
又要做閱讀報告;
功課又多;
想玩都難/_\
頭先想上Msn;
點知上唔到T^T
話咩[應用程式正常初始0xc0000005失敗。]
(請按一下[確定]終止應用程式)
唉;又0n唔到Msn!
無得傾計v_v 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 7 月 28 日 星期三  |
|
|
|
朝早6:30比人叫醒左;
7:00就出去幫我家姐排隊..唉!
佢凌晨就出左去排;
佢因為要返工換左我幫佢排0,0
排隊買周杰倫2010香港演唱會門票~^~
坐係到;5分鐘已經耐到..!
我仲要坐左成2個鐘-_-!
好白痴;坐係到比雨淋T^T
原本3個鐘的;好彩我阿媽提早黎咋..!
我返完屋企;食埋個早餐`
跟住肚痛;柯死我/_\
宜家先無乜野v_v
不過排都幾好._.
因為有錢我有得分^_^
幾時出黎阿;朋友?_?
我等住拎英文同數學既答案阿!_!
哈哈0.0 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|