ahhong623 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:3422 
′★.康儿﹡-的日誌;
我 的 資 料

暱稱: ′★.康儿﹡-
MORE...
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最 新 日 誌
2012-05-31
2011-06-27
2010-12-23
2010-10-17
2010-10-16
日 誌 分 類
全部 (109)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Free★學園
日 誌 統 計
文章總數: 109
留言總數: 419
今日人氣: 3
累積人氣: 3422
RSS Feed
2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天
2010-07-08

*最後一天中二=]

琴日返學;打左幾場波;

上到課室;無聊咁派野同傾計`

放學;係天盛商場吹水._.

11點上智屋企玩;

智間屋無lu~_~

培有中文暑期作業答案;爽0,0

係智屋企掃瞄;

唔想哂紙;所以智諗住電腦send比我!

Ckm就入左落Usb到!

之後各玩各;2個玩電腦!

2個玩Psp;1個係無野做..!

晏就;+埋智5個人係佢屋企食波仔!

D飯叮夠時間都硬T^T

跟住Ckm同培玩Cso既暴力足球..;

智無野玩;悶到要訓覺!

哈哈'v'

玩到6點半走!_!

搭電梯個陣;都唔知邊個提議去游水/_\

拉埋我去-_-`

我同Ckm係美心食野+等人;

智、健、培一個個咁黎-,-

之後Ckm返屋企換衫`

智就係M記買ShekShek薯條..`

一落就見到呂文浩同埋佢D女性朋友..

跟住無理佢地;我地自己玩!

游到10點走@@"

個個游完又話玩多陣先返屋企;

就去左銀座打機!

4條友係到玩L4D2`

得培一個係到玩踢波;

哈*_*

智同Ckm送我去西鐵站`

去緊個時有6個小販;

我都係第一次見-v-"

智就即刻去買;Ckm又係!

之後上到西鐵站各行各0.0

Ckm行西;我就行北;智就行東;

好似座標咁;ha`

12點半返到屋企;

個人好攰;沖埋個涼就訓左lu:)

仲諗住玩多陣電腦先訓v_v


分類: 未分類
 [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天
2010-07-03

打返琴日;

返到學校8:00!

同智打波;

之後From1黎埋鬥波0.0

佢地完全唔秒準既..

熙跟住返埋黎;4打4~_~

猜混哂;不過都wIn:)

打到就集隊休息左陣`

上到去禮堂;

D英文題我笑左..!

易到咁;D中四都唔識v_v

係條路上面直跑就好明顯係along啦;

佢揀In;我都笑左..!

足球題;頭3組都揀2條40分..`

第2條40分好明顯又係唱歌啦..!

點知最尾果組都揀;真係白痴-,-

其他都無乜特別;放學!

潘Sir黎搵我同肥德;

智等埋我!

原來真係去電腦展=]

8月1號'v'

智又想去;

潘Sir比0,0

寫埋個名落去!

真係s0 Gd^_^

之後都係去食野+上智homE`

同Ckm玩到痴哂線-     -"

7:00先走._.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 7 月 1 日  星期四   晴天
2010-07-01

天天都萬無目的地過;這樣好嘛?

今朝起身;

睇Pps;死亡預告!

好睇;讚^_^!

睇左2個幾鐘;

之後睇電視所謂既回歸大巡遊..`

無聊到嘔~_~

玩電腦都玩到悶;

聽日又返學lu*v*

全傾計;一定啦!

哈哈._.

下晏幫手汁野..`

汁左成個貨倉;

3:00汁到宜家!

都幾攰..!

我搵到一個人比興畫畫仲勁既人;

又識畫畫又識整紙模;超強@@"

http://www.wretch.cc/album/z3aptx4869


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天
2010-06-30

好多日無打qooza..`

琴日返學校全傾計;

鄧Sir又嘈..話我地傾計`

我心諗;返黎唔係傾計有乜做-    -?

放學;等埋智哥、培食野!

之後上智哥屋企玩左陣`

1:30返學校;原本係睇佢地踢足球嫁..!

點知好地地培又話著住校服都落得場-_-

搞到我又要踢埋一份;

對住中三;有一球污瀧球..

智想傳返個波比健;點知隻波通左健渠-,-

哈~_~

有一球健接唔到;變成2比0完場..!

打左陣籃球;之後落雨`

智、培、班長同葉Sir踢波*_*

落雨仲係到踢;白痴..!

等埋佢地之後又上智home玩`

玩到7點返屋企!

今朝5:30同阿哥出去跑步;

一跑就跑到7點`

腳軟/_\!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天
2010-06-28

聽日返去睇人唱歌-,-

又要落雨;真煩!

2日都無乜玩電腦;

我哥用0,0

好彩有智哥幫我拎經^_^

真係好人;估都估唔到!

唔係D經比人分屍~_~

無聊;無乜野打`

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 22 | »