|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 109
留言總數: 419
今日人氣: 3
累積人氣: 3422 |
|
 |
|
 |
2010 年 7 月 8 日 星期四  |
|
|
|
*最後一天中二=]
琴日返學;打左幾場波;
上到課室;無聊咁派野同傾計`
放學;係天盛商場吹水._.
11點上智屋企玩;
智間屋無lu~_~
培有中文暑期作業答案;爽0,0
係智屋企掃瞄;
唔想哂紙;所以智諗住電腦send比我!
Ckm就入左落Usb到!
之後各玩各;2個玩電腦!
2個玩Psp;1個係無野做..!
晏就;+埋智5個人係佢屋企食波仔!
D飯叮夠時間都硬T^T
跟住Ckm同培玩Cso既暴力足球..;
智無野玩;悶到要訓覺!
哈哈'v'
玩到6點半走!_!
搭電梯個陣;都唔知邊個提議去游水/_\
拉埋我去-_-`
我同Ckm係美心食野+等人;
智、健、培一個個咁黎-,-
之後Ckm返屋企換衫`
智就係M記買ShekShek薯條..`
一落就見到呂文浩同埋佢D女性朋友..
跟住無理佢地;我地自己玩!
游到10點走@@"
個個游完又話玩多陣先返屋企;
就去左銀座打機!
4條友係到玩L4D2`
得培一個係到玩踢波;
哈*_*
智同Ckm送我去西鐵站`
去緊個時有6個小販;
我都係第一次見-v-"
智就即刻去買;Ckm又係!
之後上到西鐵站各行各0.0
Ckm行西;我就行北;智就行東;
好似座標咁;ha`
12點半返到屋企;
個人好攰;沖埋個涼就訓左lu:)
仲諗住玩多陣電腦先訓v_v
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 7 月 3 日 星期六  |
|
|
|
打返琴日;
返到學校8:00!
同智打波;
之後From1黎埋鬥波0.0
佢地完全唔秒準既..
熙跟住返埋黎;4打4~_~
猜混哂;不過都wIn:)
打到就集隊休息左陣`
上到去禮堂;
D英文題我笑左..!
易到咁;D中四都唔識v_v
係條路上面直跑就好明顯係along啦;
佢揀In;我都笑左..!
足球題;頭3組都揀2條40分..`
第2條40分好明顯又係唱歌啦..!
點知最尾果組都揀;真係白痴-,-
其他都無乜特別;放學!
潘Sir黎搵我同肥德;
智等埋我!
原來真係去電腦展=]
8月1號'v'
智又想去;
潘Sir比0,0
寫埋個名落去!
真係s0 Gd^_^
之後都係去食野+上智homE`
同Ckm玩到痴哂線- -"
7:00先走._. 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 7 月 1 日 星期四  |
|
|
|
天天都萬無目的地過;這樣好嘛?
今朝起身;
睇Pps;死亡預告!
好睇;讚^_^!
睇左2個幾鐘;
之後睇電視所謂既回歸大巡遊..`
無聊到嘔~_~
玩電腦都玩到悶;
聽日又返學lu*v*
全傾計;一定啦!
哈哈._.
下晏幫手汁野..`
汁左成個貨倉;
3:00汁到宜家!
都幾攰..!
我搵到一個人比興畫畫仲勁既人;
又識畫畫又識整紙模;超強@@"
http://www.wretch.cc/album/z3aptx4869 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
|
|
|
好多日無打qooza..`
琴日返學校全傾計;
鄧Sir又嘈..話我地傾計`
我心諗;返黎唔係傾計有乜做- -?
放學;等埋智哥、培食野!
之後上智哥屋企玩左陣`
1:30返學校;原本係睇佢地踢足球嫁..!
點知好地地培又話著住校服都落得場-_-
搞到我又要踢埋一份;
對住中三;有一球污瀧球..
智想傳返個波比健;點知隻波通左健渠-,-
哈~_~
有一球健接唔到;變成2比0完場..!
打左陣籃球;之後落雨`
智、培、班長同葉Sir踢波*_*
落雨仲係到踢;白痴..!
等埋佢地之後又上智home玩`
玩到7點返屋企!
今朝5:30同阿哥出去跑步;
一跑就跑到7點`
腳軟/_\! 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
|
|
|
聽日返去睇人唱歌-,-
又要落雨;真煩!
2日都無乜玩電腦;
我哥用0,0
好彩有智哥幫我拎經^_^
真係好人;估都估唔到!
唔係D經比人分屍~_~
無聊;無乜野打`
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 22 | »
|