今日下午小息既時候,有d人係到排練果d野!! 我同d朋友係到玩啦@@我地玩下玩下去左佢地排野果到* 跟住,佢地就係到鬧我地喎@@ 跟住,我地再去左佢地到...... 個個呂卓賢就打我個朋友(昌仔)同我, 佢重係到哭<87架 食啦 都唔知佢呀媽點生佢出泥架??
今日,係屋企悶到爆炸因為都冇咩野玩!? 又要係屋企.....睇tv同玩電腦@@
我今日去到朋友屋企到做福娃, 跟住一去到佢屋企就有2條9仔係到, 果2條9仔係甘叫, 我地做左一陣就係到玩nds, 因為佢有2部nds, 我地就2人一齊玩,玩左勁多局, 跟住睇到佢個個nds有勁多人物, 我地係到揀果d人物,我走果時d9仔好兇甘叫, 怕到我呀媽都唔認得呀!?