今日,係早上訓左一陣就要比個個姐姐教我野, 教左後就玩電腦啦@@到左下午2:44到就出左去啦* 重坐左的士,到左後好快就去到零食物語, 又去左圖書館睇書,呀媽去左街市我,家姐,小弟弟去m記食野o
係下午既時候,我.呀媽.小弟弟.姐姐出街啦後來個小弟弟就跟住個個女仔講果果唔知咩哥@@跟住個個女仔就同佢個弟弟講我個個小弟弟系跟尾9bo,我就好Q嬲啦@@就話個個女仔臭婆娘,跟住我地係咁笑!!佢又係到啤住我地啦又係到講我地tim@@去到巴士站果時,我地就各行各路,個個女仔同佢弟弟話比佢呀媽知我地串佢<唔夠人串就話比呀媽知,都唔知佢系米食屎大架@@後來我同呀媽去左大快浩到食野又睇到1個好鬼死樣哀既女仔都唔知像咩野**