哈!個個朋友又上左啦-.-kaikai地架 唔知佢做咩好鬼死怪>.<佢重比佢個樣我哈!哈!哈!我家姐重話好樣戰呀?講下講下都幾覺bo??佢重比個頭我呀<比家姐講我壞話呀>唉!!都唔知做咩事@@佢重話我唔係佢男朋友<唔比囉 重話有男朋友係加拿大(格甩底)我話唔信啦 佢就話唔信問第2個朋友喎@@唉!但係依家先布有1個朋友上左??kai架d人∼好鬼死煩*又係到狂add稚字到Q爆??跟住比我話到佢走左??我都係話佢{咩事}渣媽<唔識野就唔好講啦** 重等左佢咁耐<我好鬼死kai囉 重要係要串人呀媽 係人都我串人勁架媽 重要我出手串人!!唉@@ |