今年生日派對,....有我同爸爸,媽媽,妹妹,大姨,大熊叔叔,傻表姐參與
媽媽buy左一個2磅聖安娜大蛋糕俾我吃
又buy左好多左火禍用料如蟹,龍蝦丸
真係好好味.......................不過總係覺得少左種氣氛!!!!
多謝爸爸,媽媽,妹妹,大姨,大熊叔叔,傻表姐
希望大家開開心心.健健康康,順順利利!!!!