今日,我諗通左好多野啦..!!好開心啊..包括愛情同友情,,,
我又參加八百米///////////雖然包尾..
不過我有兌現諾言......獲得友誼
不過...........如果......仲有機會......我唔會再係咁啦,,,
因我大個女啦....上年有人默默守護我.....今年要獨立./...有dd唔慣啊..
有失望係鐵餅永遠都犯規既.......好loss!
至於他........連劉sir都話佢傻仔.....有時我都唔明d阿sir諗咩嫁???
果頭叫我俾心機讀書......轉頭又幫我製造機會///////跟住又話我失敗冇用.....真係服左佢啊!!
劉sir不愧係劉sir
|