今日,我體會左好多野啊,,
有很多野比以前更加看通啊...
我好開心啊....有三件事..
第一件事: 胡話唔會放過教好我!!
我一定好努力雖然奀訇o唔多好!!
第二件事:我,家儀,wicky大家都好努力同認真找design!!!
我真係好開心見到呇a咁投入啊!!
wicky比較有經驗,家儀比較有心機!!
雖然欣欣比較忙d要傾計同跳action song,姑組唔係好明我地做緊d咩,yani好靜,阿君好忙做板,阿me
咁病左其實咁樣都真係好好啊!!
第三件事:梗係家煒好番啦..,,其實,我好多謝家煒..奀陏悒爭琣n多野啊!!
今次的病,家煒令我明白到珍惜而家所擁有任何的重要啊!!'
有好多野,我平時以為係多餘同討厭............都令我覺得有它的存在價值
就如冇左可兒姐....大家都唔會當咩事都冇啊
|