早上..八時三我要回校補數!!1
到了十時幾,...我要到荃灣補英文!!!
好累啊!!!結果...我睡著了!!
一放課......竟然見到他!!
我覺得佢等得太耐太好人啦....自己太殘忍啦..
或許真係有好感ge....但全都給自己的內疚蓋過了...
我也許連小小用都冇啦.....也不想傷害大家..
救命!!.見到他心痛...其實我仲心痛,,,
但是我實在唔忍心他再承受更大的創傷...
天意弄人....我們現在只能成為好朋友,,
來日方長,,,
晚上,同阿sir對打,,,
一時不小心,被佢踢中...我隻左手勁痛啊,,
|