悶
今日朝早食左藥
搞到上堂勁眼訓
但係又冇堂比我訓
Bafs--好努力咁間書
通識--梅sir冇番 第一堂泉姐代 做功課 第二堂有個唔知乜水黎代
中文--做listening
lunch 1點8就番左去 練歌 練練下諗番起上年3A:個個都好認真去練 好想贏 泉姐仲為左我地喊 真係好掛住3A
數學--又係做數
英文--睇Booklet Ms. Ma發火!_! 又再一次係到用中文鬧人 但係點解佢要企係後面鬧人呢
放學就番左屋企 做功課=.=
只怕我自己會愛上妳
不敢讓自己靠的太近
怕我沒什么能夠給妳
愛妳也需要很大的勇氣
只怕我自己會愛上妳
也許有天會情不自禁
想念只讓自己苦了自己
愛上妳是我情非得已
|