Hurt...
今日上堂D野冇咩好講
放學去讀數 讀完就上左虧家Hea
Hea左陣去打波
一路打 一路打
打下打下
妖 我媽打黎話我冇打過比佢 又係到話我夜
煩不煩?!
之後冇理佢 繼續打
打下打下 太狼死 搶虧波 一撞撞左埋去
我眼角腫左 仲要好明顯
點算-,-
番到屋企 丫媽仲要望都唔望我一眼 我傷左都唔知囉 唉