今日Ok好玩@@
首先同虧虧 勤勤 煜煜 食早餐
之後番學校
班友仲要爭取時間練歌=.=
之後落去睇話劇 好笑
小息 完左就去小禮堂聽佢解釋-.-
條路行過的=.=
之後Lunch 虧虧同佢班D人食 搞到得番我同勤勤 煜煜
好快搞掂左
就番學校 等出發
終於出發 車上面聽歌
到達左 又要等唔知乜
等到佢肯行 行丫行 行丫行
一路行 Benny一路問 到一半未丫 到一半未丫-.-
明明岩岩先開始行
跟住 我同Alex 係到行得好快 由4C最尾 追到4C頭 追過左半班4B
比陳家維睇到 佢叫我地行番去後面=.=
之後行番去Rainbow個到 又開始行得快@@
又睇到陳家維 今次佢冇理我地@@
今日著錯鞋-,- 搞到腳趾好痛
去到就完 明明可以落樓梯 15分鐘內就可以番到學校
佢係要我地行斜路
搞到我地要行多半粒鐘
完左之後 同輝佢地打左陣波先番屋企
打到好攰
|