Akatsuki_あかつき
背景音樂:Avril Lavigne-Innocence
akatsuki1018
暱稱: £§Akatsuki§£
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-22
2008-01-16
2007-11-27
2007-11-26
2007-11-26
文章分類
全部 (81)
故事 (2)
歌詞 (1)
未分類 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


2007-09-27 分類: 未分類

今日返到學校...即刻放低書包 搵人借本wb&bc 黎抄 因為冇查字典= =" 搵左一陣見福頭 做晒 我即問佢囉黎抄

抄到上課室都未抄完...到左差唔多上數學堂果陣先抄完 一抄完即比人搶左去=3="個個係到抄一傳二 二轉四...

上數學堂x2 呀sir係到對答案@@" 我就唔理佢 自己訓教 因為太累了...冇耐就落堂了

English x2 鬼婆上堂= =" 我同軒係咁吹水...獲獲都比佢見到軒講野@@" 次次叫佢答問題 笑死我了@@"

中文x2...有人黎睇堂@@"...係早會果陣 小梅黎同我講 有人黎睇堂 叫我乖d-3-"...我咪應承佢囉=0="

但我都係唔小心講錯野 ...老師問作者老豆返到屋係一個無助..我即刻大聲講左句廢柴= ="...到左果個外評人員走左之後@@"

自由了-口- 變番之前既中文堂 太好了 =.="我地一邊同老師吹水一邊上堂 好開心^0^ 當老師講起隔離班有個同學問 作者老豆去左邊果陣 我搞左個爛gap...文章叫 幫媽媽梳頭 所以仲有一篇叫 幫爸爸R頭...我當時覺得好好笑- - 但諗番就好無聊= ="

之後食飯 諗住同fd去至尊食野...點知爆位...所以就去左泉水盞到買飯食...要問人借$$$ 好慘耶= ="

食完飯 行左陣 就上堂 wb&bc...上堂都ok悶= = 教書堂 冇得打字...

之後上bio 呀sir教左陣書就要走了 因為我要去社大會= =好無聊囉...坐係到 不知所謂...投票我就投廢票@@v

過左冇耐就番到屋企... 玩電腦 打機

 

                                    End

2007 sep 26~27 分類: 未分類

今日一如以往番學 放學..之後去左開工啦@@(做BBQ場)

換完制服 就開工啦 ...一開工 就同老闆講 有班FD 黎BBQ 可唔可以比個令位黎 條木咀 話 有位先算...

之後好唔開心咁打比峰...叫佢早D黎...好彩佢地黎到都有位...唔係我就好內疚啦...因為晒左佢地車$$

佢地黎左之後 我幫佢地開爐啦 開開下 唔著= = 可能比得火碳烿之後叫人黎幫拖@@" 做做下 收到SUKI SMS話會黎- -

之前峰話得5人 E家又多幾個-口-"...係到講聲SORRY 冇招呼到你地 因為太多野要做了= =" 所以間中蛇下王黎探你地- -

係果到做野 d人超串囉- -" 似住自己做耐少少 係到指生晒--"睇$$份上 比面你班木咀>0<"

之後同老板講要早走 所以2點am就走人了@@"

之後去等巴士 走啦 見無聊咪打電話比峰..軒..杰..suki..治明..呀奶...玩佢地電話...講:喂...起身柯夜尿啦...

但佢地都冇理我 只係問我係邊...好無奈=.="等左勁耐 終於有車 去到沙灘搵佢地= =  杰又講唔清楚 搵左勁耐先搵到佢地- -"

成班低b仔係到等睇日出= =低b的 我又低埋一份= ="不過真係好累 所以同杰 牛子一齊走左...撞你個鬼 冇車搭- -"得杰有車搭...

咪認衰仔番去囉= = 搵佢地 搵左勁耐 原來佢地玩野 訓低晒 扮晒野咁 好彩我眼利 搵到姐- -"

坐左勁耐 又勁眼訓 但隔離d人又勁嘈 仲放火tim= =搞到訓唔到  等到月光消失後 等日出 頂佢係後面出- -" 個個都非常開心咁 因為有得回家了....

我等車等勁耐 ...佢地一個2個搭的士 我冇$$搭- -"

返到屋企 除左鞋 就大教訓 襪都未除= =

我覺得只係訓左一陣 但媽媽叫醒我 話12點半了= =真係好快d時間...

於是即刻沖涼換3去番工= ="

一大早就黎批自由行 個個搶台 搶椅 枉死冇咁 我地 收台 仲要比佢地鬧=="最後由老闆級人馬 ko左 我地就一面做一面咀咒佢地

做做下就放晚了...班自由行又發神經了.. 玩果d咩lv100 = =唔做咩黎...我咪係遠處 講cool 池100- -"

真係好低能  過2~3mins 又叫過= ="好煩..等到佢地走果陣已經10點了... 留低勁多屎比我地汁-0-"汁左超耐 頂唔順同老闆講早走 佢應成左@@" 第,一次feel老闆好人-.-...玩左一陣電腦 就訓了

係呢次打工中我學左一樣野:顧客永遠是最麻煩同埋佢地永遠是對的... 

2007 年 9 月 24 日  星期一   雨天


2007-09-24 分類: 未分類

今日商業x2 老師一咪講簿d 比佢講左一堂= =" 派番簿黎 我好心信心囉甲 點知乙+...之後教左陣書就完..

之後上pa 對番上次做既答案...咁樣又一堂

之後小息

小完息 又上pa 又係計數...悶爆

之後上bio堂x2...上上下堂 副校長入黎 叫我出去....當時好驚 以為有d外運人員 簡中我- -....

點知佢叫我囉課室日誌比佢睇 之後叫我寫番班長名...(kai的嗎??) 好彩唔係外評-3-"

之後食飯 去左味寶食 第一次...d野食 ok既不過d糖水同埋 野飲就難食到pk@@"

食完之後 小B同漢果D話 聽日去打邊爐喎 不過我要開工呢= ="...去唔到 就係咁 問候我-0- 我真係好無奈...

之後上中文... 小組討論...我同軒係到 傾計 同埋 捉神輝D野出黎串...可惜 我唔係神輝果組 唔係串爆佢-3-"

之後 上PE...可惜落大雨 搞到 只可以上理論課同埋 做體能TEST...冇癮...

放左學去影印 英文聆聽果d野 等左成3~4個字= =印超耐...

番到屋企 做完功課 全力睇gundam=0=" 跑都係玩左一陣而已...有表情(一星期)送- -冇用的垃圾...

之後 婷同傻橙 兩個咁岩 同時打比我= =一個打手提 一個一個打屋企...

佢地都係叫我去bbq 但我要開工 兩邊都去唔到= ="....兩邊同時問候我-0-...好對佢地唔住...

希望唔好嬲我啦-口-|||

今日比人問候 兩次 真係黑仔...

End!

2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


七大奇蹟 分類: 故事

                                                             現今世界七大奇蹟

  

有一組學生在課堂上被問到

列出他們心裡認為

"現今世界上的七個奇蹟"

大部分學生的答案是:

 

1. 中國的萬里長城

 2. 埃及的金字塔

3. 印度的泰姬陵

4. 美國的大峽谷

 5. 巴拿馬運河

6. 美國的帝國大廈 

7. 羅馬的聖彼得大教堂 

當老師在收學生的答案時,

其中有一個小女生遲遲無法寫完

 

老師就問問這個她說,

如果她有什麼問題而寫不完的話,

老師可以給她一點協助。

 

這個小女孩說 "是的老師,

我有個小小的問題...

我腦海裡有好多世界上發生的奇蹟

但是, 我沒有辦法決定該選哪七個才好..."

 

老師說 "沒關係,

 

請你告訴我們,你想到了什麼,

我們來幫幫你的忙!"

 

小女生猶豫了一下,

她說 "我覺得,世界上的七個奇蹟..." 

1. 我們能看見世界上美好的事物

2. 我們可以聽的到蟲鳴鳥叫和快樂的歌聲 

3. 我們能觸摸新奇有趣的東西 

4. 我們能品嘗美味的食物 

5. 我們可以感覺到親友的關懷 

6. 我們可以隨心所欲的大笑

7. 我們能愛人與被愛

 小女生說完後,

整的教室突然間安靜了下來...

 

因為,在我們的生命中,

人們常常忽略了 "最簡單而最平凡的"

才是我們生命中的奇蹟~

鳴謝提供音樂相片文章的朋友

 懂得珍愛對方的一切

懂得包容對方的缺點

 

Made with ... 緣份是找到包容你的人

<_x0040_msr48.hinet.net_x003b_>  

呢個故事係 我fd send網比我睇既@@"

個故事幾好 所以放上黎分享

http://home.graffiti.net/eu30/7-miracle.htm 

^^^^^^^^

我係呢個網到copy 望網主不要見怪




2007-09-23 分類: 未分類

 幾日冇野了=口=

原全唔記得有件事...

今日網上睇左個故 學左唔少野@@"