Akatsuki_あかつき
背景音樂:Avril Lavigne-Innocence
akatsuki1018
暱稱: £§Akatsuki§£
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-11-22
2008-01-16
2007-11-27
2007-11-26
2007-11-26
文章分類
全部 (81)
故事 (2)
歌詞 (1)
未分類 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


2007-10-24 分類: 未分類

 今日一早就上要上會計... 悶到抽筋 教provision for discount allowed....易

之後上數學 教睇圖 明一半唔明一半....

小息冇野做 就周圍行 之後班主任節 miss講番上次 問卷既結果(男女生既缺點)....

之後上商業 miss 又講好多野比我知 識唔少野  日日上就好了= ="

lunch 去食冷麵 幾正 不過等緊果陣 超凍  著住件冷3都凍到pk 之後就番學校了

英文 堂 超悶= = 呀sir講d野 真係悶到嘔 梁濠慘 比佢"哦"....

最後上中文堂  好快就過@@"因為 miss 問書 我就同 小寶吹水 時間好快過~

放學去左幫樂買cd 買完番學校睇女子足球...誠社對信社 兩隊出去散步既 唔係踢既 最好笑係 雪兒 守龍門 竟然將足球掉番入自己龍門 就係因為咁既烏龍波 1:0完場 我作為誠社既人 感到 恥辱-.-" 之後就勤對毅...終於似番d樣啦 似番踢波既  d人射波 射到彭彭聲  真係 好睇 不過 因為毅社太屈機 所以最後以2:0完場=3=

之後就番屋企了

                                                                End

2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


2007-10-23 分類: 未分類

今日起新 眼精發紅 紅根現晒... 又鼻痕 流鼻水 打乞次~ 勁辛苦= ="

番到去後  冇耐就打鐘...english x2 呀sir鬧人都鬧左成堂  真係好好氣呀佢 冇停過- -咁就比左個機會我呢個病人 有機會訓下教-3-鬧完一樣功課 再鬧第2樣...一路鬧 鬧到冇野鬧就開始教書==" 派左張默書紙..又默...又Quiz 好煩呀= ="

之後上中文堂 miss 講 粱啟超 講左成堂... 識佢係老鼠咩- -"n年前既人... 之後小息 漢班kai子 又開始 做番以前d衰野 ==...係小食部到...為左唔波及自己 所以同峰閃人先 之後上番中文堂 小梅 講左陣野就叫我地睇書 一陣問 我又有機會訓啦-3-" 睇完岩岩好落堂

之後上文書處理x2 好無聊呀 同傻仔寶&瑋瑋 吹水+玩 之後就打字... 冇耐就lunch啦-3-" 去左食至尊 等緊果陣 見到寶姐既言行....冇耐就有位了= = 叩狙貢丸河黎食 好飽冇乜胃口食... 食完就番學校 問miss 拎單行紙 集隊果陣 派比同學  就係唔記得派比自己pk

之後又上英文堂= = 默書 好多唔識...不過應該足夠合格既

數學x2 不過超累...想訓 呀sir講得又深= =唔多明 想訓 又比呀sir鬧 唉... 樂又冇返 搞到冇人同我玩+吹水...落堂就即囉軒借比我既英文聆聽去影印 印左好耐 先得= = 用左12蚊 好平-3-" 之後就番屋企  我重玩星夢= = 成年冇玩... e家唔識玩tim...

 

                                                                         End

 

2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


2007-10-22 分類: 未分類

 今日番到學校 集隊果陣 收到份禮物@@" 多謝晒呀-3-不過搞到我囉晒書 出黎 放禮物-3-"

商業x2  miss 教書 聽到好入神@@ 成日都用生活例子教我地 -3-好神呀 miss!!!

之後會計堂 因為有人調左組 所以有少少調動位置= ="唉...pk 調前左一個位 訓教 傾計同埋玩都冇咁易了= ="

之後水母就教書啦...想訓果陣 硬係FEEL到佢望住= ="所以唔敢訓 奕都唔敢玩...超悶  小完息 後 又是會計 悶到想 同樂吹緊水果陣 就比佢發現左= =鬧左兩句...冇癮...想坐番之前既位@@"

之後BIO堂  呀SIR 叫我地間完書就叫我地做實驗...個實驗係 將切碎豬肝 +少少水 再"作"佢 將d豬肝水+入 雙氧水到...我果組 班KAI子 就係到玩打交 最後打出火 打到瑋瑋 發脾氣=0= 佢就大力咁"作"D豬肝... "作"穿左個碗= = 超好笑...搞到成盤都係水= =要我汁手尾 pk-,- 之後又玩過 on99架=.="

之後lunch time 去至尊食麵@@" 同埋峰 治明果d去食=3=都好耐冇食啦 叫左個麻辣漿爆牛丸河 食 好辣耶= ="...食完之後去7仔買左杯野飲---芒果味氣水 好難飲= =... 飲完 之後 d氣味 留左係口到好耐- -".....

之後中午集隊 後 就上禮堂睇 "唐吉柯德" 話劇....超悶囉...想訓但老師坐隔離...pk  睇完 都唔知講乜= =" 睇簡介算- -"

之後仲有時間 係pe堂 因為時間太少 所以miss 播體育的風采比我地睇 好悶 訓教算

放學陪明明等寶姐...係m記一路吹水一路等   等完之後 同佢地去市中心囉個人8達通 差唔多去到先知要將收據...送佛送到西 陪埋佢地去 之後我就番屋企 囉張收據 去拎8達通了-3-"

                                        End

2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


2007-10-21 分類: 未分類

 今日冇野做

所以睇左陣死神 之後就上網搵d救仙人掌既方法- -"

因為棵仙人掌就死咁 黃晒 d針又黃...話晒都陪左我好耐啦 唔想放棄佢...

搵左好耐都係d垃圾方法= ="冇用

就死咁... 真係心痛= ="<<<<<就死的樣子= ="

之後就玩跑...玩到悶 便off了 

之後便做功課 +睇電視

 

                                                End

2007-10-21 分類: 未分類

 今日病左...

全日休息...

對住電腦發呆

開foxy dl下野 睇下野咁