今日番到學校 集隊果陣 收到份禮物@@" 多謝晒呀-3-不過搞到我囉晒書 出黎 放禮物-3-"
商業x2 miss 教書 聽到好入神@@ 成日都用生活例子教我地 -3-好神呀 miss!!!
之後會計堂 因為有人調左組 所以有少少調動位置= ="唉...pk 調前左一個位 訓教 傾計同埋玩都冇咁易了= ="
之後水母就教書啦...想訓果陣 硬係FEEL到佢望住= ="所以唔敢訓 奕都唔敢玩...超悶 小完息 後 又是會計 悶到想 同樂吹緊水果陣 就比佢發現左= =鬧左兩句...冇癮...想坐番之前既位@@"
之後BIO堂 呀SIR 叫我地間完書就叫我地做實驗...個實驗係 將切碎豬肝 +少少水 再"作"佢 將d豬肝水+入 雙氧水到...我果組 班KAI子 就係到玩打交 最後打出火 打到瑋瑋 發脾氣=0= 佢就大力咁"作"D豬肝... "作"穿左個碗= = 超好笑...搞到成盤都係水= =要我汁手尾 pk-,- 之後又玩過 on99架=.="
之後lunch time 去至尊食麵@@" 同埋峰 治明果d去食=3=都好耐冇食啦 叫左個麻辣漿爆牛丸河 食 好辣耶= ="...食完之後去7仔買左杯野飲---芒果味氣水 好難飲= =... 飲完 之後 d氣味 留左係口到好耐- -".....
之後中午集隊 後 就上禮堂睇 "唐吉柯德" 話劇....超悶囉...想訓但老師坐隔離...pk 睇完 都唔知講乜= =" 睇簡介算- -"
之後仲有時間 係pe堂 因為時間太少 所以miss 播體育的風采比我地睇 好悶 訓教算
放學陪明明等寶姐...係m記一路吹水一路等 等完之後 同佢地去市中心囉個人8達通 差唔多去到先知要將收據...送佛送到西 陪埋佢地去 之後我就番屋企 囉張收據 去拎8達通了-3-"
End |