今早起身 梳洗完 見有少少時間就溫下商業啦...之後就番學了
商業堂x2 miss 教左我地好多野 因為我要一邊溫書一邊聽書= =聽得一半 溫得一半 不過都明miss講咩既@@"
pax2 miss 對答案 不過錯勁多-0-...冇所謂 錯係d冇關痛養既地方 下次記住xD 小息吹陣水就完 跟住上番PA...成堂比我地做數,...正呀有咁多時間比我溫書= =" 不過都係唔多記到入腦@@"
之後BIO堂 呀SIR係到教書 我就係到溫商業...不過有D人囉...阻礙我溫書...可惡 xD...姓李呀 姓古呀 果d-__-阻人溫書...不過都溫到少少 哈哈 之後又做下實驗 又溫下書 又聽下書 搞到之前溫落果d 唔記得晒= =....失敗
之後lunch去左至尊食野 明明叫左漿爆貢丸河 但黎左 麻辣漿爆牛丸= ="算啦一樣咁食... 食完就番學校溫書...不過太多野影響我 冇法集中...
之後中文堂 miss 對完文言閱讀理解之後就講作文d野 唔理小梅講野 自己溫書- -"
之後pe堂 呀sir教 鐵餅 -.- 教左兩堂 on99 冇時間打波- -"
之後就番課室test商業啦...勁緊張 份卷果陣 已經 唔記得左5分1... 中段已經唔記得一半了= =" 所以有好多都係撞+吹水既 希望撞岩+吹岩啦- -"... 到我寫完後 已經有一半人走左了= = 寫到我手都痺晒呀陰公...問題一張紙仔 寫就寫兩板紙= ="真係on99 有d後悔簡左商科
test完 落樓梯果陣 比suki 打...唔痛....met人就好痛-.-比你報仇xd...之後就同治明等人去7仔買野飲 之後就番屋企了
End |