Akatsuki_あかつき
背景音樂:Avril Lavigne-Innocence
akatsuki1018
暱稱: £§Akatsuki§£
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-11-22
2008-01-16
2007-11-27
2007-11-26
2007-11-26
文章分類
全部 (81)
故事 (2)
歌詞 (1)
未分類 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


2007-10-31 分類: 未分類

 今日早上起身 做好晒 番學既準備 先諗起未改番好 pa果個+分練習既provision for D.A. 於是改番啦 改完已經7:50分... 之後就番學啦 等緊過馬路果陣 比人從後突襲... 嚇親我耶-.-" 之後就入學校啦 好快就早會了  早會果陣 落雨 但副校 仲要比D獎學金大學生...果陣諗 真係浪漫啦-0-

PA 2堂 對答案  錯左少少野咋= = 之後又教新野 好似好易咁 不過理論就 就唔識啦= = 搞左一大輪 終於落堂 勁辛苦...上水母堂

數學堂 呀SIR 佢對工作紙+講番佢琴日點解會唔返 原來佢 整親隻腳  真係笑死我 行樓梯 都整到咁= =...7.7

小息冇野做 吹吹水就完了

小完息周會...黎左個講奧運既人= = 講大堆野 問我地問題 我答左一條 囉左個磁石- -"冇用的垃圾...我最想要果頂帽...等左勁耐 終於要送果頂帽了 全場勁多人舉手 唔夠佢地黎- -PK...睇住頂帽送比人心痛- -||| 完左果陣 MISS鬧人 話D人太嘈...的確係~睇住頂帽比人拎左 唔嘈就有鬼了\_/

LUNCH去左食冷麵  聽治明 SUKI果D講肥婆既惡行 實左令人發指- -"人人得而"豬"之...所以就同治明諗計串佢= ="之後就返學校諗計啦 冇耐就集隊 等左肥婆勁耐都未黎- - 唔等了 上到課室先串= ="

上到課室 大聲同治明講: UN下UN下會瘦架~ UN多D啦... 佢冇反應 算 之後就上英文堂 TEST 好易= =但唔識...xD TEST完就去圖書館 借書  一路借一路同軒 圍住樂黎打-3-""哈哈

之後上中文堂 成堂做文言閱讀...超難 唔識做= = 好快就放學了...

放學交KEY比水母 就返屋企了

                                                                    END

2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


2007-10-30 分類: 未分類

 今日英文堂 呀sir 教作文d野 好多字寫左係黑板 抄都抄死人了= ="之後我地就作文... 當我既前後左右 仲諗緊點果陣我已經作左一半了= =" 真係作到超順...但比我後面果位人兄嘈住晒=0=" 唔係一定作得晒

之後中文堂 教卷5 d野 4張卷 仲唔夠 仲要黎多張 低能的\_/ 剪緊答案果陣...冇啦啦響火警鐘@@" 咁就避左miss既講書 好快咁落到地下 排隊 落去 聽完副校講大堆野 之後又番上課室 冇耐又小息了= ="勁on居...,上去張椅都未坐暖...就小息 咁上番去托咩 小息就買左個撈麵食 食完 坐左陣 就上番中文堂 又係教番卷5 d野 聽左陣 想訓 ...

之後上wb&bc 教d野好易 講完就比我地打字 我一路打一路同鐘寶吹水...所以打得勁慢...冇耐就落堂了@@"

lunch 番左屋企找簿 拎完簿 就去搵治明 一齊食冷麵...比人老粒左件冷3...可憐的冷3哦=0=|||之後就番學校交簿比miss so

之後又上番英文 繼續作文  超順 好快作晒=3= 哈哈 我既前後左右 仲係作左一半左右 我感到好威@@"

之後數學堂  吳sir冇番 諗住唔洗測試啦...點知都係要測... 個個出晒貓= =" 我見膠樂 對住本筆記 睇做數 我又唔記得左d公式 咪問佢囉本筆記黎睇睇 好多唔記得既野 都記得番=3=" 測完大把時間 梁濠同我係到玩掉報紙+同膠樂玩隻抽@@時間過得好快xD

放學同就膠樂 去睇下 賣老番果間野開左未 去到都係白行...之後去睇D動漫飾品 見到我最鐘意既冰輪丸...但勁貴 98蚊 PK...之後就番屋企了....

                                                                                    End

圖坦卡門被「去勢」 比較X光片揭發 分類: 故事

 【明報專訊】埃及圖坦卡門木乃伊是現時保存得較完整的法老遺體之一,但考古學家透過掃描技術分析,發現圖坦卡門木乃伊原來已慘被「去勢」,「拆祠堂」者疑是二戰時期的盜墓者。

開羅大學考古學家伊克拉姆最近比較1926年拍得的圖坦卡門X光片,及1968年的屍身掃描,赫然發現圖坦卡門竟變了「閹人」。伊氏說﹕「圖坦卡門被製成木乃伊時還有陰莖,這是值得注意的。但盜墓者卻十分莽撞。」

疑二戰盜墓者所為

二戰期間,圖坦卡門王陵看守不嚴,相信當地人趁機盜墓,剪穿其肋骨偷走黏貼於胸前的護身寶石。有專家懷疑,當地人把木乃伊的子孫根磨粉製造壯陽藥。也有人估計,盜墓者可能是與納粹黨在北非作戰的英兵;木乃伊遺失的子孫根,可能在屍身旁邊的沙粒中。

伊氏早前發表研究,將圖坦卡門之死歸因於乘馬車狩獵時遇上意外。專家又指,圖坦卡門是「籮霸」,估計下圍達43吋。

法老王真係慘= =...死左都要比人拆祠堂... =口= 佢前做錯咩 搞到e家要比人切jj=.="

2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


2007-10-29 分類: 未分類

今早起身 梳洗完 見有少少時間就溫下商業啦...之後就番學了

商業堂x2 miss 教左我地好多野 因為我要一邊溫書一邊聽書= =聽得一半 溫得一半  不過都明miss講咩既@@"

pax2 miss 對答案 不過錯勁多-0-...冇所謂 錯係d冇關痛養既地方 下次記住xD 小息吹陣水就完 跟住上番PA...成堂比我地做數,...正呀有咁多時間比我溫書= =" 不過都係唔多記到入腦@@"

之後BIO堂 呀SIR係到教書 我就係到溫商業...不過有D人囉...阻礙我溫書...可惡 xD...姓李呀 姓古呀 果d-__-阻人溫書...不過都溫到少少   哈哈  之後又做下實驗 又溫下書 又聽下書 搞到之前溫落果d 唔記得晒= =....失敗

之後lunch去左至尊食野 明明叫左漿爆貢丸河 但黎左 麻辣漿爆牛丸=  ="算啦一樣咁食... 食完就番學校溫書...不過太多野影響我 冇法集中...

之後中文堂 miss 對完文言閱讀理解之後就講作文d野  唔理小梅講野 自己溫書- -"

之後pe堂 呀sir教 鐵餅 -.- 教左兩堂 on99 冇時間打波- -"

之後就番課室test商業啦...勁緊張 份卷果陣 已經 唔記得左5分1... 中段已經唔記得一半了= =" 所以有好多都係撞+吹水既  希望撞岩+吹岩啦- -"... 到我寫完後 已經有一半人走左了= = 寫到我手都痺晒呀陰公...問題一張紙仔 寫就寫兩板紙= ="真係on99 有d後悔簡左商科

test完 落樓梯果陣 比suki 打...唔痛....met人就好痛-.-比你報仇xd...之後就同治明等人去7仔買野飲 之後就番屋企了

                                                                            End

2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


2007-10-28 分類: 未分類

起身冇野

就睇左好多集死神

睇完做功課 

做完就溫書

乖仔...