Akatsuki_あかつき
背景音樂:Avril Lavigne-Innocence
akatsuki1018
暱稱: £§Akatsuki§£
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2008-11-22
2008-01-16
2007-11-27
2007-11-26
2007-11-26
文章分類
全部 (81)
故事 (2)
歌詞 (1)
未分類 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


2007-11-05 分類: 未分類

今日起身  超凍 眼痛眼痕 傷風感冒一齊黎-,-" 番學果陣見到 小b 一齊番學
早會 老師講完宣佈 就黎校檢... 好怕比人記頭髮長 好彩今日冇著船襪-3-" 個風紀幾好人 唔記我頭髮長

商業2堂 又係講番筆記d野... 唔係悶既  不過成日講黎講去果4篤屁 我聽到 厭了=0="" 樂直頭訓左 我諗住 pa係台一陣 點知即被老師叫 起番身= =" 好辛苦...

pa 老師教新野  教左陣 書叫我地抄黑板d 理論... 一抄 就已經抄成堂 仲未抄完 小息食左個撈麵之後 吹陣水 就完 之後上番pa= =
又係繼續抄抄抄 抄完 講講下 講數學既 折舊= =" 上年咪教左囉數學堂

之後bio堂  講左陣 就比我地做實驗...我煲水果陣 峰 新 瑋 樂4個玩火柴-,-仲滴d 淟液落酒精到 搞到 我要講大話同呀sir換= ="之後就做番正常步驟 將d葉放落去 拾下拾下咁 等緊果陣 佢地又囉火柴玩 今次 仲癲 係到燒酒精-.-"搞到我又玩 唔記得晒d步驟=3="搞到失敗左 件野

lunch 去左食龍記 d人食得超慢囉-3-" 我遲黎都食得快過佢地=3="之後番學校吹左 陣水就集會了

之後中文堂  我唔記得問水母拎key 所以叫我去 搵 搵佢唔到 咪番去囉 果陣 唔記得去廁所= =" 上番去超急...舉手佢又話唔比= ="
急到差唔多忍唔到啦 小梅 叫我 問校長 我咪以為佢比我去 咪沖左出去 番黎果陣 佢問我 校長點講 老虎都話校長佢應承左啦-3-"

pe堂 呀sir 考 跨欄=3= 好易 12分... 之後考埋來回跑...就去打波啦 打左陣呀sir話要比女生跑7mins 唔比打 咪去打排球囉打左一 陣就落堂了

放學陪治明去洗傷口-0-"...等左陣就到佢 洗左30mins= =" 等佢出黎講傷口d 諗起都痛= =" 之後去友愛體育館 打羽毛球=3= 好耐冇運動過=3= 當減肥啦 一打就打左2個鐘=0=" 超累 不過好好琉 死軒 成日用埋d陰濕招- -"搞到我輸波= ="

                                                                              End

2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


搭錯車的一天 分類: 未分類

 今日起身 睇下 手提 哇!! 1點了= = 即刻起身  因為有任務在身

今日答應左老媽子 去探老豆+拎d 轉季既3比佢-0- 勁多 超重= =...諗住搭751去泥圍啦 點知睇錯野 上左507...去田景...之後又要轉番車...之後入到泥圍 買左d野 諗住比老豆食... d護士話佢出左去散步  算啦 我放低d野 就走啦

去到輕鐵站 見有輕鐵黎 就即沖上車啦  上到車聽歌 聽聽下訓著左...醒來已經係屯門碼頭= =" 撞鬼一日搭錯2次車= =" 之後諗住去搭614p= =去到果陣 就開 又要等下一架= = 等左好耐 終於有614了= = 今次好清楚咁睇到係614\__/再錯 真係死比你睇

終於安全到達安定站-.-"...之後就係商場睇左陣野就番屋企了

End

 

2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


2007-11-03 分類: 未分類

 今日起身 超凍= =" 唔想起 ...一起身即搵張被嬲住!!

之後開機玩電腦@@" 玩星夢  打打怪 見到頂 帽 係地下 我汁左正-3-"

玩左陣星夢就玩 msn啦 suki佢要清理佢個blog 叫我幫手睇下 睇左3頂 眼都濛晒= =

之後就foxy dl左 d野黎睇 好睇xd-3-"

 End

2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


2007-11-02 分類: 未分類

 今日起身超凍耶....搞到勁遲起身  7:30先起身= ="

番到學校冇耐就早會= = 見到d 大學生 囉左咁多$$真係超羨慕= ="

英文堂  默書 唔識xd...冇人提過我 要默書囉= =....搞到冇溫到 pk 好多唔識 之後教 說話果本野  好悶 吹水+訓教...完

之後中文堂測驗...又話小息之後 冇口齒!!! 小息食左包腸 勁甜...難食~上番去之後 講小組討論d野 太悶了 唔多想聽 ==" 訓教

之後去左禮堂 去睇話劇... 坐落冇耐 小b 漢果d過黎... 一齊係到玩+吹水 冇睇過套話劇=3="" 我地係到講緊yahoo 知識+ d硬膠野= = 咩野 叫雞可唔可以 用8達通呀 果d膠野= =好好笑...小寶笑得好大聲 d人係咁望過黎- -

睇完就放lunch...去食至尊 食完就番學校 吹水+睇人打波... 見到有人打交...成班過去睇熱鬧  有d人仲扮果個比人打既人 喊=.=又扮自閉咁 唔知好笑定唔笑好- -"

pa 好悶 - - 教果d野 唔多識= =".....

數學堂 濠 拎d報紙過黎 我同樂玩報紙-,-...係咁掉黎掉去 膠膠地咁 之後呀sir黎了 正正經經咁上堂啦 聽左陣書 就自己做數... 我就掉份報紙比樂 就舉手問呀sir數 呀sir過黎 樂咁岩掉報紙比我= =呀sir就以為佢上堂睇報紙 叫佢起身  笑死我啦=3="真係抵死耶~~

做完數派完簿就放學了 唔洗留堂 正>3<

                                                                         END

2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


2007-11-01 分類: 未分類

 今日番學落下 林左陣雨 pk

班主任節果陣 副校叫我地去拎 會考試題... 勁重= ="

數學x2 呀sir教指數 好易- -" 呀sir教d 唔識既人我就係到自己做數- -" 呀sir 令埋一面教書果陣 就同樂玩@@"

之後英文堂 鬼婆上...佢教我地小組討論...我地果陣 收埋 好多報紙 等佢走開果陣 我地就整成棍型 係到 互嘔- -" 佢一行埋黎就收埋d武器 扮討論緊 一走開又互嘔過@@" 小息食野+吹水 之後上番黎 繼續互嘔過 點知 鬼婆入黎 見到 糾左我地 d武器- -仲話我地痴線--好彩大把報紙姐= = 佢一走開就 同軒圍住膠樂黎打@@" 打得好開心... 打到d武器爛晒  等鬼婆 唔發覺 去囉番 比佢收左既武器 繼續打=3=" 好快就樂堂了

中文堂2堂 小梅教卷5d野  比我地聽一陣錄音 之後比我地 作文... 但我訓左教@@" 訓到訓"黎"頸+手痺腳痺...

lunch 去左食冷麵 超凍...之後 番學校 吹水 哈哈

之後wb&bc miss講左陣書 就比我地打字 打左一陣字 膠樂過左黎 佢要重默 叫我幫手出貓 比file 佢睇- -" 好衰耶...不過都幫左佢
-3-" 之後我繼續打字 +同瑋&寶 傾計 好快就落堂了

之後bio堂 呀sir冇乜教書= ="... 只係到鬧人 +派 bio會考試題... 膠樂好賤 每樣拎兩本= ="...

之後就林住雨同鎮名一齊番屋企了...

                                                            End