今日起身 超凍 眼痛眼痕 傷風感冒一齊黎-,-" 番學果陣見到 小b 一齊番學
早會 老師講完宣佈 就黎校檢... 好怕比人記頭髮長 好彩今日冇著船襪-3-" 個風紀幾好人 唔記我頭髮長
商業2堂 又係講番筆記d野... 唔係悶既 不過成日講黎講去果4篤屁 我聽到 厭了=0="" 樂直頭訓左 我諗住 pa係台一陣 點知即被老師叫 起番身= =" 好辛苦...
pa 老師教新野 教左陣 書叫我地抄黑板d 理論... 一抄 就已經抄成堂 仲未抄完 小息食左個撈麵之後 吹陣水 就完 之後上番pa= =
又係繼續抄抄抄 抄完 講講下 講數學既 折舊= =" 上年咪教左囉數學堂
之後bio堂 講左陣 就比我地做實驗...我煲水果陣 峰 新 瑋 樂4個玩火柴-,-仲滴d 淟液落酒精到 搞到 我要講大話同呀sir換= ="之後就做番正常步驟 將d葉放落去 拾下拾下咁 等緊果陣 佢地又囉火柴玩 今次 仲癲 係到燒酒精-.-"搞到我又玩 唔記得晒d步驟=3="搞到失敗左 件野
lunch 去左食龍記 d人食得超慢囉-3-" 我遲黎都食得快過佢地=3="之後番學校吹左 陣水就集會了
之後中文堂 我唔記得問水母拎key 所以叫我去 搵 搵佢唔到 咪番去囉 果陣 唔記得去廁所= =" 上番去超急...舉手佢又話唔比= ="
急到差唔多忍唔到啦 小梅 叫我 問校長 我咪以為佢比我去 咪沖左出去 番黎果陣 佢問我 校長點講 老虎都話校長佢應承左啦-3-"
pe堂 呀sir 考 跨欄=3= 好易 12分... 之後考埋來回跑...就去打波啦 打左陣呀sir話要比女生跑7mins 唔比打 咪去打排球囉打左一 陣就落堂了
放學陪治明去洗傷口-0-"...等左陣就到佢 洗左30mins= =" 等佢出黎講傷口d 諗起都痛= =" 之後去友愛體育館 打羽毛球=3= 好耐冇運動過=3= 當減肥啦 一打就打左2個鐘=0=" 超累 不過好好琉 死軒 成日用埋d陰濕招- -"搞到我輸波= ="
End
|