Akatsuki_あかつき
背景音樂:Avril Lavigne-Innocence
akatsuki1018
暱稱: £§Akatsuki§£
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-11-22
2008-01-16
2007-11-27
2007-11-26
2007-11-26
文章分類
全部 (81)
故事 (2)
歌詞 (1)
未分類 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


考試第3天 分類: 未分類

 今日7:15分起身= =...起身刷完牙換完3 見咁多時間 背下公式-3-"

返到去 同峰 講左陣數-3-" 就去集隊...第一節係數學卷(1)  見吳sir笑淫淫 咪問佢唔用塗改液係咪+3分 佢個屎忽鬼- -笑淫淫唔答
算 我都諗住唔用塗改液 不過太多野要改  唔用唔得-,- 果3分豪比你 今年改左用單行紙作答= ="   2張紙岩岩好夠-0-"

小息同fd 吹水+討論數-..-" 之後玩左陣圍人...

第2節 考數學卷(2)  唔算好易 唔算好難=.="  有少少唔識... 今年改左用畫線-,- 麻鬼煩 成日轉-.-差d做錯耶...

放學陪治明去洗傷口 比人老粒左部電話黎打機 仲洗埋我d 記錄 可惡!!! 之後去食車仔...見到間鋪咁"靚" 我懷疑緊d野好唔好食=="
叫左碗麵 黎到勁大碗...不過味道麻麻地 我對面果位 仲食唔晒tim- - d野飲 仲勁...真係甜到爆-.-" 如果一日飲一杯呢d野 你唔糖尿病 先奇-,-" 飲左一半 拎到出門口 放左落個籃到 送比果d搬菜呀叔解口渴xD  suki 仲勁 飲左少少 就唔飲... 鎮名 飲晒先神手...

返到屋企 老媽子叫我入元朗搞身分證...不過入到去已經 額滿 冇得搞...咁就等下次啦= =之後去行街 諗住買番幾件新3 -.-"點知冇件岩心水 算...行行下 去到間賣銀包既鋪...見到自己果個爛到咁 都係時候換了=3=" 買左個皮銀包 $150 好肉赤...好彩 唔係我d錢姐
=0= 唔係一定唔捨得買 之後陪呀媽行街市 好耐冇行了...依舊討厭-.-" 行到累就返屋企 返到去訓左陣就溫PA~ 好難溫=,="背句野都成半個鐘UP=.=" 算 聽日PA.....+油!!

2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


考試第2天 分類: 未分類

 今日奇蹟 唔洗鬧鐘叫 就起身 做完一大輪野之後 係到睇新聞= ="完全 唔理英文.....

返到學校 坐到等夠鐘考試...上到去 派卷 份卷 易常的薄- -" 第一篇文章 勁多字 睇到暈 = =" 一路做一路睇 睇唔明囉= =靠撞only
= = 因為題目 唔多 所以放左好多時間係第一篇文章到-3- 做完 仲有30mins 做其他 做完 仲有20mins= ="低能 咁多時間

考完 落去小食部坐 鐘寶派商業test卷=3=" 我拎44/50=3=好叻 不枉我寫左2張單行紙

之後上去考作文 短文好易 不過長文就勁難.... 諗到好多寫作材料 不過因為唔識英文既關係 搞到冇得用-,-pk 最後作左173字 差少少先達標=3="算啦 都交左作文啦=___=||||

放學就去左買左杯 香芋珍珠 飲 買完番屋企 老媽子買左 牛肉飯 好好味-3- 之後就打機啦 打左好多  夜晚就狂做數 做到死死下= ="

聽日考試+油+油!!! 一定要合格\___/|||

2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


考試第一天 分類: 未分類

 今日超早已經起左身=3=" 因為唔想咁遲出門 = ="

返到去 乜都冇溫... 就上去考試  今年同上年唔同左 今次只派4篇文章 同埋答題卷 冇問題卷 份卷 都ok易 應該有6字頭 不過 文言文果部分好難= =" 除左知個主角係種樹 其他乜都唔知-,-" 只好用自己理解到既野作答 答完 仲有成5個字 ...考咁耐試未過咁= ="次次都係岩岩好 或者 唔夠時間 今次有咁多時間係到 ...難以至信=="

小息同fd 吹水  原來隔離班 係考試溫習紙...點解我地冇架 小梅 你要給我一個解釋呀\_/"

第2節考 作文 3條題目 簡一條黎作= =開始果陣以為有 實用文 點知冇 但佢比1小時15分 我地作 我作談談何謂體育精神...好易 作左500幾字 收筆 再作怕離題 作睇下個鐘 仲有9個字...咁多時間 點算 果陣又急尿- -"想訓又訓唔到 因為急尿  之後周圍望下 見到台上既人妖miss 係到挖鼻屎-.-" 真係極為噁心...係咁多學生面前做d咁既野 不過好多人都睇唔到- -" 忍左好耐終於放人 即沖去廁所
=.=因為太急  柯完 輕鬆晒 見到 劉華比漢串 佢又唔抵得=="用水射漢 漢成身濕晒=3="

之後返屋企 諗住做乖仔 溫書 見到d 英文 已經想死 唔想溫 所以打機= =" 打完機悶 就睇下今日好唔好彩 入歌落手提-,-" 因為條usb線神神地 一時得一時唔得 整左成個月=0=今日終於可以入歌了=3= 開心死我@@

                                                                        End

2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


點解...點解 分類: 未分類

 點解世界有考試呢樣野?

點解讀書就要考試?

點解考試就要溫書?

點解溫書溫極都唔入腦?

點解考試要咁難?

點解考試要考七日?

點解考試一定要拎高分?

點解考試唔合格要重考?

點解 成績唔好要比老母打/鬧?

點解考試會咁大壓力?

點解溫書冇精神 對住電腦就勁精神?

點解冇人可以答到我=口=?

考試前一天... 分類: 未分類

 今日起身 就抄bio野 +溫中文 

溫到無聊 就睇GUNDAM=0=

睇完再溫

溫完再抄BIO

抄一陣又溫

成日都係做呢D野= ="

聽日考中文  我既同學們 要+油努力