Akatsuki_あかつき
背景音樂:Avril Lavigne-Innocence
akatsuki1018
暱稱: £§Akatsuki§£
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-11-22
2008-01-16
2007-11-27
2007-11-26
2007-11-26
文章分類
全部 (81)
故事 (2)
歌詞 (1)
未分類 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


考試第6天 分類: 未分類

 今日起身 之後發呆...呆到7:30分 先開始行動 = ="

返學見到小b 同佢一齊番 一路玩一路返去 超kai xd

第一節考中文卷(3)聆聽+卷(5)綜合能力

超易 冇難道 做完仲有大把時間= =...

小息成個鐘 冇野好做= =...第一次覺得小息咁難過

見到佢地班膠人-__-玩幫捉 真想笑 漢仲玩到嘔 抵死 xd

第2節英文卷(3)聆聽 ...好難....勁多唔識==

放學去左行銀拎$$ 不過係拎比老母既 - -"唉...

之後去椰林閣食lunch 好味 不過d 豬軟骨 太肥了= =食2舊已經 唔想食...

之後陪治明去洗傷口...就返家了!

 

 

2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


2007-11-18 分類: 未分類

 今日冇得出街

要溫書

但冇心情

所以冇溫

打機算...

 

2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


2007-11-17 分類: 未分類

 今日冇咩做 就同呀媽 去兌換人民幣...

1千hkd先換到944人民幣...

幾年前換果陣 1千hkd可換1100人民幣...

換完就番屋企數$$$了-,-

成日打機

考試第5天 分類: 未分類

 琴晚溫書溫左好耐=.= 起身已經唔記得一半了 6:45分起身溫書= ="溫到7:50分先番學

番到學校繼續溫=.=" 等派卷果陣...勁緊張

選擇題 ok容易=.=...不過都有少少唔識...之後睇下d長題目...嚇死人=.="

有2/5係唔識 只好靠吹水 希望吹到d分番黎啦= ="做完仲有好多時間剩 訓教-3-"

小息收集情報  知道好多文書處理既情報-3-"

上去考英文文書處理... 唔算好難既 不過有好多野冇做= ="所以一定唔會高分-0-"係reply to enquiry 難d=.=

考完冇野做 係到亂打字+ 同鐘寶玩踩腳指=.="勁無聊囉

放學同琴日一樣 陪人洗傷口...一樣比人搶電話玩-,-

之後去左食野就番屋企打機....

因為有星期6,日=3=" 好耐冇打咁耐了

2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


考試第4天 分類: 未分類

 今日考一個對商業科既我黎講 好重要既試 就係會計學原理

琴晚溫書 溫左好耐-0- 為左背3句野

番到學校又狂溫= =" 為左3個句野

考試果陣 先知冇帶計數機同塗改液好彩老漢借比我咋-3- 真係偉大呀你

考果陣一睇...百密一梳--" 溫小左野  只有靠自己 吹水吹d分番黎xD

好多都識做 =.=只係理論衰左=.="

用balance sheet 果陣勁驚平衡唔到= ="...好彩都平到 考完仲有好多時間係到 miss又唔比人訓pk==

小息同fd吹水

之後去考英文說話...諗住佢會出d易架啦 點知咁鬼難既= ="死龜龜係咁 串我 我英文又屎喎 串唔番佢--"

考完試就去陪 明洗傷口... 比人搶左手提黎玩= =" 之後就去買左個冷麵食 就番屋企 溫書了xd=3="