Akatsuki_あかつき
背景音樂:Avril Lavigne-Innocence
akatsuki1018
暱稱: £§Akatsuki§£
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-11-22
2008-01-16
2007-11-27
2007-11-26
2007-11-26
文章分類
全部 (81)
故事 (2)
歌詞 (1)
未分類 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


考試倒數 仲有2天 分類: 未分類

 今日冇咩做 

溫下書

溫溫下 唔想溫

就抄下bio d筆記

一抄抄左好多= =

抄抄下悶

就睇電視

睇左陣 又抄

抄到悶 睇銀魂

睇到我笑到肚痛= ="

搞到冇心機再抄 就停左

一路聽歌 一路發夢=,=

End

2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


2007-11-09 傷心 分類: 未分類

 今日勁遲起身= = 汁完書包已經7:55分了

番到去岩岩好早會時間, 果陣李民同埋miss lam 係我後面講野 我初時以為佢地 只係打情罵悄 所以冇理到 但佢地講野愈來愈大聲 會唔會係佢地開始嘈交了-.-" 原來係講緊 琴日 整爛台既掛勾 問題=.=" 我果陣開始驚啦... 之後 講講下 叫埋我出去問野= =" 好彩miss lam 幫我地講野 我又諗到 將個波推比隔離班xd-w- 咁樣好衰 但係我唔咁做 我,樂,軒就要受罪了-3-" E家先知MISS LAM 係咁幫我地架咋-0-"

上到課室 之後 上英文堂 MR WONG 派左兩份QUIZ比我地= =" 勁低分 第一份17/50 第2份 21/50  兩份都肥晒 點算好呢= =" 好擔心英文考試唔合格而要重考= =" 對完卷 之後呀SIR 講試卷 要考D咩啦 講得好急= = 好少可見佢咁急... 平時既佢都係 好慢條斯理咁教書 今次咁急 真係唔習慣-0-" 仲派晒所有收左既;書比我地 重死人咩=.=

中文堂 MISS考朗讀  叫人係黑板抄番之前果D TEST既答案 今次都好彩-0-" D卷既成績都過得去咁啦=3="係位到試朗讀果陣 好順 但出到去 就LAG機= =...臨尾香 我見到MISS用筆圈左兩個位 唔知係咪我讀錯左呢= ="

BIO 我好專心咁聽呀SIR講 佢派果3張紙= = D問題排到密麻麻...個死肥莉同埋大家姐係咁問重複問呀SIR 問題 搞到 晒左好多時間 唔係既話 至少對到板半啦-,-" 呀SIR又係 硬膠 佢地重複問 你又重複答-.-" 比張黃紙 個肥莉 成日嘈住晒-.-"

LUNCH 陪峰去食老麥 我就買左個冷麵食...好味-3-" 食完 峰番學校打波 但我就唔想咁早囉 所以周圍行下 出到m記見到suki同寶姐 唔見明... 所以一齊去搵明啦 不來係去左食碗仔次= ="...之後我去買左杯苿香綠茶西米 黎飲 好正-3- 次次像都飲 唔厭= = 之後一齊番學了

會計 miss派卷 得66分 陰公 = ="...對完答案就 對埋 之前做落既EX 就落堂

數學堂 呀SIR派左張 考試溫習紙比我地做 D數有D識有D唔識= = 問完人終於明白啦-3- 呀SIR真係好人比兩堂 我地溫書 不過我都係一路做數一路玩-W-XD 

放學就番屋企 打機 最後一晚 玩盡D....

2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天


2007-11-08 分類: 未分類

 今日唔算太凍  番到學校仲有d熱

數學堂 吳sir 派左好多工作紙比我地做 好多識 唔識都好多= =" 經呀sir講兩講就明左啦-3-"

英文堂 係鬼婆上 由於知道上佢堂 所以一早準備左好多報紙 囉黎玩=3=" 卷成棍狀 再囉黎亙相殘殺=3="好玩  不過次次拎報紙出黎都比佢發現= =好黑仔... 梁恩 係台到整報紙 佢反而見唔到 pk- -" 不過佢摺完把刀 之後就比佢收左=0=笑死 仲話我地痴線-.-"隔個小息番上黎再玩-0- 玩左陣 佢過睇我地 小組討論 扮晒正經 佢一走就再打過 佢又係咁鬧= ="d報紙打到爛晒就吹水 我地整爛左我後面張台既 掛勾- -" 大檸樂了...之後扮晒冇事...就落堂了

中文堂 用左兩堂黎test綜合能力= = 唔係好難 反而好易- -" 不過仍到尾果陣 好難收筆 因為唔想超過字數 所以 "爛尾"

lunch去左糖水鋪食=3= 叫左個雜果西米露黎食 好好味-3- 不過峰惕d 食左一大半都 果陣 先發現有條鐵絲... 果個人同佢換過一碗 唔知話佢好彩定唔好彩 好彩就食多碗麵 唔好彩就有鐵絲- -"食完就去 利寶 睇下有冇我電話既usb線買 因為條線壞壞地 要買過條= ="但都係冇...

wb&bc 好悶講番 test d野 又係咁叫我地抄成篇野= ="派卷勁低分囉= ="唔合格 睇黎要認真溫下書 黎考試了-.-"

BIO 堂 等齊人之後就上堂啦 教左陣書 就落堂 好無謂-.-"

放學陪治明去洗傷口啦 今次 唔洗等好耐 佢就入左去 我就坐係到打機 耐15MINS左右 就出黎了比上次快左15MINS 之後就陪佢等寶姐 之後我去買左少少糖少 就番屋企了

                                                                            END

2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


2007-11-07 分類: 未分類

 今日6點幾比老媽子炒醒左=0= 梳洗完 汁汁下書包果陣 訓著左 醒左果陣已經7:30 立即換衫 搵緊紙巾果陣 發覺冇晒- -"死啦冇得帶紙巾番學 一定好大獲- -"

番到學校 即囉pa出黎溫...d理論鬼死咁難記 記左成個早會先記得一條- -"記記下 放棄埋 太難記啦-0-

PA 堂 MISS講番上次果D野 溫番喎 之後教左D新野 我抄緊黑板D野果陣 樂佢傻傻地咁 挑釁我-3-"比MISS見到MISS 就講:"你地兩個成玩 洗唔洗分開你地呀? 班長一定唔會搞你 一定係你引佢玩啦!" 聽到我勁想笑=3= 竟然鬧樂唔鬧我-3-"

之後數學堂 比左張測驗卷我地做 有少少識 勁多唔識= ="做完 就對答案 錯好多耶-0-"

小息呢埋係一二閣溫PA= ="...

周會 但因為係低年級既周會 唔關我地事 比班主任囉黎測PA...好緊張耶= =" 派張卷黎易到呀媽都唔認得@@" 不過理論果到就亂做因為背得一條理論 仲要係唔出既= =" 應該夠合格啦-3-

商業堂 MISS一黎就講考試D野= =" 話今次考試有15條MC堂+3條長答題...每人有兩張紙答 一板答MC 其他3板答長答題...姐係果3題都係要答超多野啦= =慘過作文囉 又講下自己以前D會考成績-,-" 勁串 又D又C咁...之後就講番筆記D野 好快就落堂了

LUNCH去左食至尊...味道OK既 不過想食冷麵多D囉= ="之後去左莉莉食品到睇下有冇D平糖買= ="  就番學校了

呀SIR用左超多時間黎收野囉我咪同FD吹吹水啦-3- 好快過左成堂 之後就講聆聽D野呀 再做下EX就落堂了=3="

中文堂 做聆聽測驗 好易-3-" 不過最尾有一題 唔識= =都足夠合格既-3-" 放學果陣 就同軒圍樂啦 點知比小梅見到= ="啤住我 之後就走出課室 係樓梯到圍樂啦\_/ 又被小梅見到...仲叫我幫手拎野==點解只叫我 幫完佢拎野...交低KEY比班主任就走人了=0="

                                                                                END

2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天


2007-11-06 分類: 未分類

 今日起身超凍...一起身即刻嬲住件勁厚既3...刷牙洗面都要用 熱水...換完衫 就番學啦 果陣已經傷風= =勁眼訓 番到去 坐低 訓陣之後就早會了

英文堂 2堂 一黎就叫我地test...比少少時間溫下書 洗死咩 死禿海\__/ test完 幫佢放d書入櫃 之後就講左陣說話果本野就落堂

中文堂 又要做果陣小組討論...比成堂我地準備...好易咋= ="  之後小息 食左少少野=3=玩左陣就完小息 番上去就討論啦 新個死kai子係到 搞埋d超爛既gap 又冇重點 不知所謂= =" 之後miss就叫d唔出聲既人出去講多次=w= 睇左陣 悶 就唔睇 溫wp&bc

wb&bc 又係test耶... 說明左一陣就開始了...好多唔識 等老師巡晒去後面果陣 就望左陣 寶+瑋 點做=3=出貓  改番少少野 唔係一定錯得仲多 不過都有勁多唔識+唔小心冇做到既= ="算啦 考試再補番xd

lunch 去左中銀到交16蚊 勁多呀婆呀叔係到排= =...等左超耐 諗住等緊果陣 同fd玩sms 頂佢個肺 間野入面收唔到既...只好打住機等... 企到腳軟...終於到我了 我囉住張紙比櫃台姐姐  佢問我:只過數16蚊?  我feel到 呢句野 包含了帶點輕視+岐視 雖然好魚 不過都要交架= =個死副校係係咁追人數 比16蚊佢 佢又唔要 係要人去銀行交 正一屎忽鬼黎-,-交完 返學校拎比佢就閃去 集隊

上英文堂 又係講說話d野 好悶 同軒成堂吹水= ="

之後數學堂 呀sir唔知係咪膠左 比15mins我地溫書 之後test 又話唔合格要留堂1h...好驚啦 一路溫一路同樂玩 之後測果陣 勁多唔識= ="只係識其中幾條... 唔識果d就撞 反正係mc黎-3-" 對答案果陣 真係勁多錯 為左唔洗留堂 所以 將錯既 改番岩 哈哈-3-其實我只係做對了5~6題 改就改左7題左右-3-好開心唔洗留堂果陣  呀sir 走左 成班 唔洗留...早知唔搞咁多花神啦.,..
放學就番屋企了 因為唔舒服 一掉低書包就訓教-3-"

                                                                           End