今日勁遲起身= = 汁完書包已經7:55分了
番到去岩岩好早會時間, 果陣李民同埋miss lam 係我後面講野 我初時以為佢地 只係打情罵悄 所以冇理到 但佢地講野愈來愈大聲 會唔會係佢地開始嘈交了-.-" 原來係講緊 琴日 整爛台既掛勾 問題=.=" 我果陣開始驚啦... 之後 講講下 叫埋我出去問野= =" 好彩miss lam 幫我地講野 我又諗到 將個波推比隔離班xd-w- 咁樣好衰 但係我唔咁做 我,樂,軒就要受罪了-3-" E家先知MISS LAM 係咁幫我地架咋-0-"
上到課室 之後 上英文堂 MR WONG 派左兩份QUIZ比我地= =" 勁低分 第一份17/50 第2份 21/50 兩份都肥晒 點算好呢= =" 好擔心英文考試唔合格而要重考= =" 對完卷 之後呀SIR 講試卷 要考D咩啦 講得好急= = 好少可見佢咁急... 平時既佢都係 好慢條斯理咁教書 今次咁急 真係唔習慣-0-" 仲派晒所有收左既;書比我地 重死人咩=.=
中文堂 MISS考朗讀 叫人係黑板抄番之前果D TEST既答案 今次都好彩-0-" D卷既成績都過得去咁啦=3="係位到試朗讀果陣 好順 但出到去 就LAG機= =...臨尾香 我見到MISS用筆圈左兩個位 唔知係咪我讀錯左呢= ="
BIO 我好專心咁聽呀SIR講 佢派果3張紙= = D問題排到密麻麻...個死肥莉同埋大家姐係咁問重複問呀SIR 問題 搞到 晒左好多時間 唔係既話 至少對到板半啦-,-" 呀SIR又係 硬膠 佢地重複問 你又重複答-.-" 比張黃紙 個肥莉 成日嘈住晒-.-"
LUNCH 陪峰去食老麥 我就買左個冷麵食...好味-3-" 食完 峰番學校打波 但我就唔想咁早囉 所以周圍行下 出到m記見到suki同寶姐 唔見明... 所以一齊去搵明啦 不來係去左食碗仔次= ="...之後我去買左杯苿香綠茶西米 黎飲 好正-3- 次次像都飲 唔厭= = 之後一齊番學了
會計 miss派卷 得66分 陰公 = ="...對完答案就 對埋 之前做落既EX 就落堂
數學堂 呀SIR派左張 考試溫習紙比我地做 D數有D識有D唔識= = 問完人終於明白啦-3- 呀SIR真係好人比兩堂 我地溫書 不過我都係一路做數一路玩-W-XD
放學就番屋企 打機 最後一晚 玩盡D.... |