Akatsuki_あかつき
背景音樂:Avril Lavigne-Innocence
akatsuki1018
暱稱: £§Akatsuki§£
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-22
2008-01-16
2007-11-27
2007-11-26
2007-11-26
文章分類
全部 (81)
故事 (2)
歌詞 (1)
未分類 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


2007-09-13 分類: 未分類

 今日原本好開心的 因為可以訓到12點@@"

無奈比妹妹既鬧鐘 嘈醒左. . . .超想打人囉= ="

今日係教師博打日 所以唔洗番學=0=" 7點起身...就開電腦玩啦= ="

不過今日好多人都要番學 所以超少人online= =一時之間悶起來

不知所惜之制 感到肚餓. . . .但冰箱入竟然沒有早餐. . .真係pk= ="

為左忘記肚餓. . .於是狂玩跑 希望可以忘記肚餓 但愈玩愈肚餓 真係撞鬼= ="

所以唔玩住 開電視睇 撞鬼 電視又係咁播月餅廣告 愈來愈肚餓= ="

又肚餓又悶 就搞下個日誌 搵左好多語法 @@" 但整黎整去都冇背景音樂= =

請教左一位 資深 Qooza使用者 suki姐@@" 佢教我識我整背景音樂  係到多謝佢先@@"

整完 Qooza 已經12點幾了= =" 但依然冇野食. . .於是打電話比老媽子 求救. . 原來有即食麵係廚房入面= =

即刻煮黎食= =" 食完 呀媽又call 叫我去 銀行囉番果千幾蚊出黎 =="

我落到銀行 諗住打簿果陣 竟然冇事發生 = ="

於是去問銀行職員 原來係本簿仔有d問題 要人手打簿  打完簿拎埋$$就走了= ="

拎完$$係市中心行左個圈= ="因為太悶了

番到屋企 已經3點幾.. . . 睇左好多集火影 睇到5點幾果陣 就煮飯. . . 呀媽買左蟹 豬扒 洋蔥 同埋通菜

自問煮野食都ok 整彊蔥蟹 洋蔥豬扒啦  都ok好味既 但通菜就唔多掂啦

點整都冇出面既咁好食= =". .. .食飯果陣 全家只食蟹. . .冇乜食飯. . .食完果陣 蟹就食晒 其他冇郁過==慘. ..

食完之後玩左陣 msn. .. . 同跑 之後溫書= ="開學以來第一次

                                                             End

2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2007-09-12 分類: 未分類

今日奇蹟地 6點45分起身 即刻閃去梳洗. . .梳洗完 眼睛依然張不大- -". . . 太眼訓了

唔知點解 今早成日朝肚痛= =". . .

第一堂 上會計 終於有新野學 不過講書都好悶  上水母堂 真係要好有定力= ="定力少d都訓著. . . . .

不過都對會計有更深入既了解

之後上數學  老師教新野 出奇地容易 . . . .好易上手  不過都有少少唔明白=.=

小息完之後 上周會  校長好多野講 一講就講左好耐  不過講d野都幾好聽  訓教前聽一聽一定唔會發惡夢

不過佢講野都好有道理  不過道理還道理 要實行真係有d難. . . .不過比我見到 傻仔漢比副校捉佢件衫飛左出黎

又要佢90度 菊弓 真係笑死我@@"...下次咪咁柒啦!!

之後上商業堂. . .呢堂一D都唔悶...非常鐘意@@"  我愛上呢堂-3-  miss何 我愛你(既堂)!!

lunch果陣 比濠昆左係學校食飯 . . .15蚊一盒飯. ...但d飯少到pk= =" 食兩~三啖就冇左了= ="又難食~

今個學年第一次係學校食. . . .異常難食! 好掛坐潘先生既食物= ="快d番黎做啦  比果d公司做 真係唔掂!

食完lunch 去睇fd打波 . . .打到咁上下老師叫我地收波 準備集隊~ 特然成班 集埋一堆咁 就睇下咩事啦

原來小b同梁恩玩 火影- -" 扮多重影分身術+螺旋丸 真係笑死我=[]=" 囉籃球當螺旋丸 有一位 同學食左波餅 笑死我

之後集隊上英文堂 上到去  老師係到收報紙費 梁恩走左過黎坐 又係玩火影= =" 不過今次扮我愛羅既 沙暴送葬= =

一掌打落 英偉個頭呀 肚果d位到  但英偉 都冇表情  果下先頂癮@@"笑死我啦

收完$$後 出去講故仔= =" 未到我果陣 我諗緊 用星兒幫我作果個 定用自己作果個. . .到我果陣  我決定用自己果個

因為d字易d(星兒不要嬲)講完之後 禿海話我 good@@" 雖然冇獎品 不過都開心啦@@" 軒都只係 not bad咋-3-"

上完英文 上中文  好悶  做聆聽. . .. 落左堂之後 小梅叫我幫手汁班櫃@@"  幫佢汁完之後 就放學了

死軒 放學唔等我\_/差我野飲呀!!!

返到屋企 開左電腦玩左一陣 就去訓陣教= =

訓醒已經6:30. . . .即刻開電腦玩  同人傾左陣msn 再玩跑@@"

呢排廢左好多= =成日斷dj= ="

玩完跑 再玩左陣msn 就咁過左一日

2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


2007-09-11 分類: 未分類

今日7點起身 洗頭番學  當汁書包既時侯 書包 異常地重. . . .

原來係 英文科作怪= =||||因為英文要帶幾本書 本本厚過字典 又大- -"

所以 特登帶少本 唔洗咁重. . .上到課室既開始係 英文x2= ="諗住實悶死啦 點知佢捉人出黎講故仔

嚇到我心離埋= ="我未作好 好怕抽中我. ...不過好彩係抽唔到我姐@@不過 軒同龍就慘d. . . . .比抽中

買六合彩有咁好彩就好啦

之後上中文堂 又係做埋晒d錦囊. . . .悶爆 所以串左老師幾句 不過 小梅唔介意既@@" 比我地串到慣晒

到左商業文書處理堂 好留心咁上馬堂果陣 樂佢挑起我既玩耍心-.-" 咪同佢玩 點知佢比 miss so 叫起左

我教佢點答  我咪串佢臭臭@@". . . .一係同琴日bio一樣 唔知老師係後面= ="

比佢捉到應一應= ="仲整番個臭臭樣 比番我- -" 我即時淆一淆底=0=

到lunch果陣 發覺何包 縮晒水= =" 可能大洗 得番40幾蚊 要頂到星期5 help!! - -" 搞到又要食龍記d面= =食到淡晒

食完lunch後 又係上英文堂 頂佢個肺一日3堂 英文 有d問題既- -"唔理禿海教書 同龍 軒 杰 4個人係到吹水-3-

最憎死人狒狒杰- -" 搞埋晒d gap 又唔好笑 真係想大巴大巴 車佢(好心佢改下啦)- -"

之後上數學堂 堂堂計數 = ="好煩 不過好彩 呀sir 都識搞下笑 冇咁悶=.="

由於改堂關係 最後一堂 上會計 教番d中3野- -超悶  聽唔落去 訓著了= ="

之後放學番屋企 好乖咁做功課  一路做一路打機  打打下 唔記得做功課= ="

不過都好快做完. . . 但英文唔識做.. ..於是請教朋友----星兒   高材生-3-"

幫我諗左個故仔 多謝佢先

做完 玩左陣跑 就off了=3=

2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


2007-09-10 分類: 未分類

今日7點起身 洗頭換衫番學

番到學校 上既第一堂同第二堂 都係商業

教商業既何老師 異常地多野講@@"所以上佢堂 唔悶 冇釣到魚

第3堂上會計= =老師教番中3d野 好悶所以訓著左= ="不過d野都識啦 所以冇乜所謂

小息果陣 無無聊聊 名班fd 吹吹水就完了

小息完又係 會計 help me= =" 又係講果d野 真係頂唔順. . . .

之後上 bio啦 個老師教細菌@@" 本來以為好得意 原來都不外如視. . . .

上上下果陣  張峰係串老師 搞到 晒左d時間  之後睇細菌啦 我地睇左一陣  就冇睇

係到唱四仔既改板=="真係好硬膠+好好笑  仲扮埋火忍玩d低b忍術 但招招 渣人下體&胸部 好彩老師冇發現

但係. . .我又玩果陣 呀sir 係後面= =我唔知 仲大聲講左句 尿遁 = =" 呀sir 即刻 o 左咀-0-

上完之後 同軒 ,龍 ,峰 ,一齊去龍記 食面= =個場迫爆 只好買外賣~~

食完之後 同班fd一齊  有個傻仔係kyo串漢= = 比劉華捉左過黎 say sorry 真係好好笑= =" 我只係坐係隔離都想笑- -"

之後番課室上中文== 又係做錦囊. . . .好悶= ="

上完中文 就上pe堂x2. . .最黑係pe= =

度完高 磅完重之後  我竟然有179cm 比上年高0.5cm= ="好自卑. . . .重量呢 就唔好提啦= ="

 做完呢d野 跑3個圈就    打得波  但我偷雞 跑左2個=3="

之後去打波 開波冇耐就踩波車 成隻手 擦左落牆到  整到好痛. . .起初紅左. . .但慢慢流出血來= ="d血愈來愈多

之後去詢問處囉膠布= =個書記姐姐 係咁笑(冷血\_/)  搞到我件pe衫 有d血

之後見冇乜野再去打波= = 臨尾打波果陣 比濠既指甲. . .整到令一隻手都流血

上完堂 換完衫就番屋企 醫療傷口

再玩左陣msn+跑就完了一天= ="

今日真是非常黑仔 仲要大出血@0@凸

 

2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


2007-09-09 分類: 未分類

今曰又係好悶~

同fd打機咁囉= ="

同fd玩跑~洗5*卡

洗左成2個鐘先有一張 真係洗到我痴線= ="

洗完 終於合到對3lv翼了@@"

開心死我^0^