今日奇蹟地 6點45分起身 即刻閃去梳洗. . .梳洗完 眼睛依然張不大- -". . . 太眼訓了
唔知點解 今早成日朝肚痛= =". . .
第一堂 上會計 終於有新野學 不過講書都好悶 上水母堂 真係要好有定力= ="定力少d都訓著. . . . .
不過都對會計有更深入既了解
之後上數學 老師教新野 出奇地容易 . . . .好易上手 不過都有少少唔明白=.=
小息完之後 上周會 校長好多野講 一講就講左好耐 不過講d野都幾好聽 訓教前聽一聽一定唔會發惡夢
不過佢講野都好有道理 不過道理還道理 要實行真係有d難. . . .不過比我見到 傻仔漢比副校捉佢件衫飛左出黎
又要佢90度 菊弓 真係笑死我@@"...下次咪咁柒啦!!
之後上商業堂. . .呢堂一D都唔悶...非常鐘意@@" 我愛上呢堂-3- miss何 我愛你(既堂)!!
lunch果陣 比濠昆左係學校食飯 . . .15蚊一盒飯. ...但d飯少到pk= =" 食兩~三啖就冇左了= ="又難食~
今個學年第一次係學校食. . . .異常難食! 好掛坐潘先生既食物= ="快d番黎做啦 比果d公司做 真係唔掂!
食完lunch 去睇fd打波 . . .打到咁上下老師叫我地收波 準備集隊~ 特然成班 集埋一堆咁 就睇下咩事啦
原來小b同梁恩玩 火影- -" 扮多重影分身術+螺旋丸 真係笑死我=[]=" 囉籃球當螺旋丸 有一位 同學食左波餅 笑死我
之後集隊上英文堂 上到去 老師係到收報紙費 梁恩走左過黎坐 又係玩火影= =" 不過今次扮我愛羅既 沙暴送葬= =
一掌打落 英偉個頭呀 肚果d位到 但英偉 都冇表情 果下先頂癮@@"笑死我啦
收完$$後 出去講故仔= =" 未到我果陣 我諗緊 用星兒幫我作果個 定用自己作果個. . .到我果陣 我決定用自己果個
因為d字易d(星兒不要嬲)講完之後 禿海話我 good@@" 雖然冇獎品 不過都開心啦@@" 軒都只係 not bad咋-3-"
上完英文 上中文 好悶 做聆聽. . .. 落左堂之後 小梅叫我幫手汁班櫃@@" 幫佢汁完之後 就放學了
死軒 放學唔等我\_/差我野飲呀!!!
返到屋企 開左電腦玩左一陣 就去訓陣教= =
訓醒已經6:30. . . .即刻開電腦玩 同人傾左陣msn 再玩跑@@"
呢排廢左好多= =成日斷dj= ="
玩完跑 再玩左陣msn 就咁過左一日 |