今日都係派卷..勁悶*.. 返到屋企..訓左陣..起身發現隻牙移左位.. 點會咁架..加上呢排唔知做嘜個人好炆.. 可能俾D人激得多*!!! 真係要行下街..relax下先至得.. 今晚老爹唔記得左帶鎖匙..要等佢門*..
本來今日食sushi應該係好開心.. 但係媽媽同老爹炒左.. 唉..不過老爹又真係蠢左小小既.. 難怪生得我都咁蠢啦*~ 今日BeeBee介紹左本書書俾我睇.. 叫做<<25小時便利店>> 都好好睇架*.. (•v•)