10月7日 今日我同老婆去屯市買OP嘅飛,買完之後去左食kfc, 跟住行行下去左食乳酪雪糕(真係好好食架,不過我次次食都係咁重口味XD) 食完之後就番屋企睇電視XD 10月8日 今日練完波就番屋企涼涼,涼完出去搵老婆,去到尖咀我食左一個好特別嘅天使麵XD-因為個名好長,所以唔記得左XD
食完去左飲野XD
有老婆您在我身邊的時候,大部份都係好開心架;-* 雖然我地都有唔少嘈過,但係有句說話係[兩夫妻床頭嘈完;床尾和]咁唔嘈過又點會成夫妻呢? 所以係好岩嘅XD