今日係年初一
我係呢度祝大家新年快樂,身體健康,豆多D利是XD
今日一早就係隻bb屋企起身,
起身咁係要豆下利是先咖嘛 佢地差唔好全家都番大陸,(除左bb仲有佢妹唔番) 牙完就出去喇,我地第一個活動就係睇戲XD 去睇有杰倫嘅逆戰XD 超好睇囉 杰倫有好多PART都好型 之後食野,番我度,冇幾耐我個FD叫我上佢度打麻雀 今年雖然有去睇花車,但有您陪我都好開心吔 有您陪凡的每一天我都快快樂樂