考完試又放鬆番了- 今日既活動又係打波= =....好似除左打波無乜野做- - 聽日又要上去整個牙cool...整完好痛囉- - 每個月都要上去 順便又剪埋頭髮==..........大家星期一唔好笑我啊- - 上次剪左等於無剪過...所以很快又要剪了.... 期待星期一派卷!