涷到唔想打blog-.- 2日目
好涷...............................................穿校褸
對手無哂感覺...
打波air...
應該出去食先岩
聽日要去做passport...但係早上有geog...驚
今晚同江膠同HENRY去左買杉- -...
其實主要幫江膠買杉姐,,,脫離毒男v_v
但最後佢都係買得個袋-_-
HENRY條女送左件褸比佢囉.......orz
覺得自己好失敗!?
不過...好涷
夜晚...都係好涷...
希望...旅行果日天氣好d啦...唔好咁涷就得...
|