好涷呀今日∼∼ 著短杉去打波 涷到抽哂筋... 去樓下買野食..又要等 .......係到食風 跟住去打波啦...短杉... 落到樓下馬上沖番上樓囉-.- 換番隻長杉==...太涷了 番左學校打打下波又hot哂個人,,, 勁想著背心 / o \ "" 熱血 12點要走了... 同seven henry 江 去左九龍城廣場 ,,, 同seven 買籃球 買完佢竟然自己走左-.- 無奈地三人行番左黃大仙 打信長**