早上同隊長一齊番:"呀程要去睇馬術...所以早番"
第一堂經濟-333-"悶..第二好似係英文
個miss莫好煩...係咁叫我買書"煩到嘔 
中午同肥崔去四眼佬..依家覺得吾多好食@_@"
最後一堂中文...比人罰抄"忽-33-"所以去籃球隊遲到...
4點幾先放"去到林士德...佢地練緊拉"原來開始選人喎"呀sir叫我同呀偉果d幫手
悶..等左好耐先開始練野"
呀sir講左句野"d人聽到個個灰哂...佢話"呢3個月會教我地d好重要既野...
第一:體能...第二:都係體能..最後都係體能T^T"
所以今日練得好辛苦..我又整親拉"唉..
腳傷未好番...依家條腰又拉傷"
超煩..總之依家行路都好痛..睇黎一定要休息幾日"
頂..吾想停丫"停左點嬴!?
晚上7點番到屋企"就傾msn..轉丫轉丫轉丫"洗衣機講野!?

對今年既C組有D失望..仲以為可以有勁d既"
想當年我地第一年打小丙組同依家既差太遠T^T
-----------------------------------------------------------------------------------------------
如果允許"
能否讓我..
幫你撐傘陪你走!?

|