早上7點起身..同隊長"小程一齊番學..第一堂數學
無聊-33-"之後體育..同4B一齊上..*悶,,
中午去左四眼佬到食@_@"好味 
最後一堂會計..d數易到乜咁-3-"痴線嫁..吾想做"
放學本身話練巧固球..之後又冇打到"就同其他人打籃球"
熱熱地..有d吾想打 ..哈"
晚上就同孖仔打籃球..教佢如何走籃"
@o@悶啊...
-----------------------------------------------------------------------
Ps:742*病左就休息多d拉..
|